Modem daha önce 17 gün boyunca aktif bir şekilde çalışmasına rağmen oluşan CRC hatası sadece 500’dü dün gece video izlerken sürekli donmaya başladı ve modem arayüzüne girip kontrol ettiğim de 4 günlük aktif bağlantı süresince 165bin CRC hatası olduğunu gördüm modemi yeniden başlatmak sorunu çözer sandım ve yeniden başlattım ama aksine daha kötü oldu 7 dakika gibi bir sürede CRC hatası 500’ü görmüştü şuan da 6 saatlik bağlantı süresince 39 bin CRC hatası oluştu TurkNet uygulamasından kayıt açtım ama TurkNet çözüm odaklı çalışmıyor sorunu ya kullanıcıya ya da alt yapıya bağlıyor tek yaptıkları şey sorunun kaynağını belirtmek ama çözüm yok yüksek hızdan dolayı marjin değerinde düşüş yaşanmış bundan sebep hızın 35 mb düşürülmesi gerektiğini belirtmiş bu sayede alt yapı değerleri stabil hale gelecekmiş ben başvururken aynı şeyi söylemediler ama alt yapı falan umurlarında değildi alt yapınız kaç hızı destekliyorsa biz size o hızı sağlayacağız demişlerdi… alt yapı sorgulama sitesinde 65/15 desteklediği gözüküyor ama hızı düşürmekten bahsediyorlar ben 45 mb hızdan memnunum bir umut yardımcı olan olur mu diye buraya yazıyorum müşteri hizmetleri kayda dönüş sağlamıyor yazalı 4 saat oldu…