Almam gereken hız internet paket değişikliği bölümünde görünmüyor

Merhaba,
TurkNet Hız Altyapı Sorgulama (İnternet Altyapı Sorgulama - Fiber Altyapı - TurkNet) sitesi üzerinden alt yapımı sorguladığımda, altyapım “ÖZGÜR İLETİŞİM FİBER 100” paketini destekliyor fakat Online işlemlerden “Paket & Kullanım” bölümünde bulunan “İnternet Paket Değişikliği” bölümünden paketimi 100 mbps’ye yükseltemiyorum. “İnternet Paket Değişikliği” bölümünde 100 görünmüyor. Bunun nedeni ne olabilir? Nasıl çözebilirim?

OİM üzerinden destek kaydı açarak paket değişikliği isteyebilirsiniz :slight_smile:

Talep ettim ancak bana çözüm olarak mevcut olan aboneliğimi iptal edip tekrar abonelik açmamı söylüyorlar. Bunun alternatif bir yolu yok mu? Uzaktan çalışıyorum.

Şu anda ADSL/VDSL üzerinden hizmet alıyorsanız Fiber üzerinden hizmet almak için aboneliği iptal edip yeniden başvurmanız gerekmektedir.

Tüm bu işlemler ortalama ne kadar sürecek?

İptal edilip tekrardan başvuru, etiketleme, kurulum vs olacağı için 5 işi günü sürebilir.