27.08.2024 tarihinde Superonline dan TurkNet’e geçtim. Altyapı sorgulamada adresimde 75mbps görünürken 25 Mbps gibi değerler alıyorum ve bunun hakkında destek kaydı açtım. Sürekli sizinle ilgileniyoruz, konu hakkında takipteyiz diyorlar ve teknik destek ekibi adresinize gelecek dediler. 2 hafta sonra dün Türk Telekom ekipleri kontrolleri ve ölçümleri yaptılar ve gittiler. 2 saat sonra DSL ışığım söndü. Şu an hala internetimi kullanamıyorum.
Merhaba @Kaxterin , müşteri numaranızı forum profilinize ekleyebilir misiniz?
Müşteri no şunu profile ekledim.
Destek kaydınız hakkında ekibimizle iletişime geçtim, gelişme olur olmaz sizinle paylaşılacaktır.
Bana 14 Eylül de çözülecek denildi yapılmadı.Bunun üzerine sizi aradım ve cevap olarak 48 saat içinde çözülecek denildi. Bugün bilgi almak istediğimde 18 Eylül de çözülecek diyorsunuz.Kafanıza göre erteleyip tarihleri erteliyorsunuz.İnternetsiz 1 hafta geçti ve dalga geçer gibi hala ileri tarihlere atıyorsunuz.
Selamlar @Kaxterin, tarih TurkNet tarafından ertelenmiyor. Bölgenizde kablo arızası mevcut. Yerel sağlayıcı altyapısı üzerinden hizmet aldığınız için ilgili arızalar yerel sağlayıcı kontrolündedir. En kısa sürede gereken aksiyonların alınması adına ekiplerden öncelik talep edildi.
Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.