Aktivasyonu yapılmamış bir hatta türknet personelinin hatası dolayısıyla nakil ücreti istenmesi

1762229 nolu türknet aboneliği için başvurdum. ilk olarak ben başvurumda 3/2 olarak girdiğim adresi türknet personeli 3/3 olarak girdiği için günlerdir aktivasyon yapılmadı. en son dün gelindiğinde adresimin 3/2 ye nakil yapılması gerektiğini ve bunun için 100 TL ücret alınacağını belirttiler. Hiç aktivasyonu yapılmamış ve zaten kurulum için 99 TL verdiğim bir kurulum için tamamen türknet personelinin hatasından kaynaklı olarak 100 TL tekrar nakil ücreti istenmesinin hiç bir yasal dayanağı yoktur.
Evden çalışan ve sürekli internet kullanan birisi olarak farklı kuzeninim referansı ile başvurdum, keşke başvurmasaydım.
15 Temmuzda başvurdum, tam 11 gündür aktivasyon için uğraşıyorum, 11 günün sonunda bana söylenen sizin ev adresiniz yanlış girilmiş nakil yapmamız lazım.
Böyle bir saçmalığı hiç bir yerde yaşamadım.

Merhaba, konuyu ilgili birime ilettim.

1 Beğeni