Aktivasyonda yaşanan garip durum

Öncelikle merhabalar,

18 Mart’ta bilgi için aradım, 19’unda tekrar arayıp başvuru yaptım. Kimlik yükledim. Bir sürü mesaj geldi aboneliğimin başladığına dair. Sonra beni kimse aramadı randevu için. Türk Telekom ile topu birbirine atıyor TurkNet sanırım. 4 gün önce hata olmuş dendi, sonra hata giderilmiş dendi, TT tarafından YAPA portunuz ayrılmış dendi ama ne kuruluma gelen var ne de bana bilgi veren var. Twitterdan yazıyorum, tweetimi okudukları halde cevap vermiyorlar. Online işlemlerden yazıyorum copy-paste, bilgi içermeyen dönüşler alıyorum. Israrla telefonla aramıyorlar. Bugün kaçıncı günü sayamadım. İptal ettirmeli miyim?

Biraz sabırlı olmak lazım Aciliyeti olan bir durum olmadığı sürece

Kendilerine defaatle evden çalıştığımı söyledim. 2-6 gün içersinde kuracağız, sakin olun, arkanıza yaslanın diyorlardı. Onlar yüzünden işten atılma durumum var. Ortada bir problem var ve kimse ne olduğunu bilmiyor. TurkNet’e güvenip başvuru yaptım, gelen giden yok, arayan soran yok. Ek paket kullana kullana 300 tl oldu telefon faturam. Hala lakayıt şekilde copy-paste cevaplar alıyorum. Pandemi döneminde işsiz kalırsam da sabrederek ekmek parası kazanırım artık.

2 Beğeni

Umarım sıkıntınızı kolaylıkla atlatırsınız ve bu copy paste olayı çok saçma. Konu ile alakası olmayan bir metni size atacaklarına cevap vermesinler daha iyi. Bende geçen denk geldim sizi şikayet etmek istemiyorum kaydı kapatabilirsiniz dedim aradı konuştuk ancak bu şekilde anlaşabiliyoruz belki arayıp vakit kaybetmesine gerek olmayacaktı

Aynen öyle. Ve problem şu ki, olan şeyden haberleri yok. Trafikte olduğum bir vakit arayıp “problem oluşmuş, biz çözücez, sakin kalın” diyorlar. Problemin ne olduğunu soruyorum, “e biz bilmiyoruz, detay yok” diyorlar. Neden aradıklarını soruyorum, “haber verelim” diye cevap veriyorlar. Portla ilgili sıkıntı olmuş sözde. Sonrasında başka biri sıkıntı olmuş ama çözülmüş dedi. Şimdi o günden (4 gün) beri bekliyorum. Ne randevu verildi, ne bilgi verildi, ne başka bir şey. Şikayet hattını arasam bile “arkanıza yaslanın ehehe” mesajını duyuyorum, sonra da suratıma kapanıyor. Cidden adamı kanser ederler. Hayır yapamayacaklarsa öyle desinler, gidelim Telekomdan alalım.

Turknetin size sağlayacağı internetin hazırlığınıda turk telekom yaptığı için size verilen bilgi de kısıtlı kalacak mecburen. Farklı bir firma da olsa yine aynı kişilerin elinden geçecek bilemiyorum yinede pazartesiye kadar hallederseler sonrasında memnun kalacağınız bir deneyim yaşayabilirsiniz

TurkNet beceremezse Millenicom düşünüyordum. Hatta bugün kendilerini aradım bilgi almak için. Laf aramızda, baya iyi gömdüler TNet’i. YAPA sistemi kötü, müşteri hizmetleri bile yok, 3 günde hazır ederiz sistemi vesair, aklıma girmediler değil. Sırf 18’inden beri beklediğim için kıyamıyorum iptal etmeye. Boşuna beklemiş olmayayım diye sabrediyorum ama işim tehlikede. Forumda bu konuyu gören Tnet çalışanı da varsa cevaplamasını isterim bu arada. En azından “problem” neymiş anlamış oluruz. Şikayet hattına bile ulaşamıyorum hala komik geliyor :joy:

Neredeyse aktivasyon süresinin sonuna gelmişsiniz. Bu arada diğer ISS lerin sorgu sitelerinden bir altyapı sorgusu yapar mısınız mümkünse? Vae de port sorunu var mı görelim. Netspeed veya gibirnet üzerinden sorgu yapabilirsiniz.