13.09.2023 tarihinde nakil işlemi için türk telekom çalışanları gelip kurulum yaptı. Akşam 17:00 a kadar hattınız aktif olur denildi ama hala internet bağlantım sağlanmadı. TurkNet uygulamasından destek kaydı bulunduğu için arıza kaydı oluşturamıyorum lütfen yardımcı olun.
Merhabalar, ilgili birimimize bu durumu ilettim. Uzmanlarımız kısa süre içerisinde sizinle iletişime geçerek yardımcı olacaklar.
2 Beğeni
Az önce uzmanımız ile görüşme sağladığınızı ve hizmetinizin 1 dakikadır ONLINE gözüktüğünü görüntüledim, keyifli kullanımlar dilerim
1 Beğeni
Sorunum çözüme kavuştu teşekkür ediyorum.
Rica ederim, iyi günler dilerim
2 Beğeni
Bu konu 83 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.