Aktivasyon sürecinde Telekom belirlenen sürede arıza ıslahını yapmadı

Merhabalar. Aktivasyon sürecinde gelen Telekom ekipleri “daireme gelen kablonun hasarlı olduğunu ve değişmesi gerektiğini” söylediler. Ardından “ankastre kutusu uygun değil 30.10.2023 tarihine kadar ıslahı öngörülüyor” denmesine rağmen belirlenen sürede arıza ıslahı yapılmadı. Online işlemlerde Bize Ulaşın kısmında “Aktivasyon Destek Kaydınız bulunmamaktadır.” yazdığı ve bu yüzden destek kaydı oluşturamadığım için TurkNet tarafından bilgi alamıyorum. Telekom’un bunu düzeltmeye niyeti yoksa eğer, bana sorun tam olarak bildirilebilirse kendi imkanlarımla düzeltebiliyorsam düzeltmek istiyorum. 2 aydır aktivasyon sürecim tamamlanamadı. Tüm komşularımda internet hizmeti var, tek yapmaları gereken gelip 10 dakikada bir kablo çekmek onu da ısrarla yapmıyorlar.

Selamlar @interbellumx, hizmetinize ulaştım. Konuyu ekiplere hızlı bir şekilde aktardım. Öncelik ve hassasiyet talep edildiğini görüyorum. Bu talebi yineledim. Takip ediyorum.