Aktivasyon sürecim uzadı

İyi günler koyduğum başlıktan anlaşılacağı üzere aktivasyon sürecim inanılmaz fazla uzadı. 27 Ağustos’tan beri aktivasyon için bekliyorum. Hali hazırda TurkNet kullanıcısıydım yaklaşık 2 yıldır. Vdsl 100’mbps paket kullanıyordum. Aynı binada farklı daireye taşındım, daha öncesindede altyapımı fibere çekmişler. Nakil işlemi yapılamadığı yeni abonelik açmam gerektiği söylendi. Bende eski aboneliğimi kapatıp yeni abonelik açmak için uğraşmaya başladım. Sözleşmeyi kurye aracılığı ile imzalayana kadar her şey normal süreçte işledi. Daha sonra kurulum ve aktivasyon için 2-6 iş günü beklemem gerektiği bildirildi. Sorun yok dedim beklenir bugün 23 yada 24.iş günü ve hala aktivasyonum yapılmadı. Her türlü tavsiyeye açığım.

Online İşlemler Merkezi üzerinden neden geciktiğine dair dönüş sağlandı mı? Sağlandıysa ne şekilde bir cevap aldınız?

13.iş gününde verilen bilgi Altyapımla alakalı bir sorun olduğu ve sorunun giderildiğiydi. Daha sonrasındada aktivasyon için beni arıycaklarını söylemişlerdi. Fakat aranmadım ama aradıklarını belirttiler ve aktivasyon sürecim baştan başlatıldı. Ama kesinlikle aramadılar. Bugün 2.ye aktivasyon sürecim yasal süreyi aşıcak ne yapmam gerektiğini bilmiyorum.

1 Beğeni

Bu arada belirtmeye unuttuğumu farkettim VAE bölgesindeyim

1 Beğeni

Yardımcı olabilicek yokmu artık öyle dara düştüm ki alabiliceğim ek paket vesairede kalmadı.

Yıldım artık yemin ederim ne benim elimden bir şey geliyor ne turknettekiler birşey yapabiliyor benim millete öve öve bitiremediğim internet bumuydu çok sıktı bu absürt süreç fiber altyapı varken vdsl alabilirmüyim bunu bilen varmı.

Tek hat ve o hatta FİBER ise maalesef alamazsınız xDSL hizmeti. Sorununuz arka plan da incelenecektir, merak etmeyin. Kaydımızı takip edelim…

Merhabalar, öncelikle karşılaşmış oılduğunuz bu durum nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Müşteri numaranızı özel mesaj üzerinden benimle paylaşırsanız size yardımcı olmaya çalışmaya çalışırım.

1 Beğeni