Aktivasyon süreci ve modem kurulumu tamamlamaması

Merhabalar geçen hafta salı günü başvurumu yaptım ve gün içerisinde türk telekom ekipleri gelip modemi kurdular. Aradan 1 hafta geçti ve hala internetim bağlanmış değil. Geçen perşembe müşteri hizmetlerine arıza kaydı oluşturdum. Aktivasyon süreciyle alakası teknik bir arıza olduğunu söyleyip 36 saat içerisinde eve ekip göndereceklerini söylediler. Aradan 4 gün geçti ne gelen var ne giden. Müşteri hizmetlerini arıyorum otomatik mesaj arıza kaydınız vardır diyip kapatıyor temsilciye bile bağlanamıyorum. Online işlemlerden yazıyorum tarafımızdan aranacaksınız diyorlar kaç gündür kimse aramıyor. Ayrıca online işlemlerde de modem kurulumunuzun tamamlanmadığı gözüküyor yazıyor o da ayrı anlamsız.

Eğer koskoca şirkette bu kadar basit bir konuyla 1 haftadır ilgilenebilecek kimse yoksa boşuna beklemeyeyim de başka bir sağlayıcıdan 1 2 güne halledeyim. Parasını peşin aldığınız internetin 1 haftasını kullanamadım bile bu ücreti bana iade edecek misiniz?

Merhaba Oğuzhan Bey, kontrol ettiğimde hatta sinyal olmadığı için arıza kaydı oluşturularak ekiplere iş emri gönderilmiş. Önceliğiniz için ekibimize bilgi verdim ve kontrol ederek sizinle iletişime geçecekler. Aktivasyon işlemleri tamamlanıp siz kullanım yapmaya başladıktan sonra faturalandırmanız başlıyor. Bu sebeple bir sorun olmayacaktır.

Hala çözüme ulaşmış değil dün arayıp 1 haftadır söylediğiniz aynı şeyi söyleyip ekip yönlendiricez dediniz hala gelen yok. Gün içerisinde gelmeyecekseniz iptal edeceğim.