Merhabalar geçen hafta salı günü başvurumu yaptım ve gün içerisinde türk telekom ekipleri gelip modemi kurdular. Aradan 1 hafta geçti ve hala internetim bağlanmış değil. Geçen perşembe müşteri hizmetlerine arıza kaydı oluşturdum. Aktivasyon süreciyle alakası teknik bir arıza olduğunu söyleyip 36 saat içerisinde eve ekip göndereceklerini söylediler. Aradan 4 gün geçti ne gelen var ne giden. Müşteri hizmetlerini arıyorum otomatik mesaj arıza kaydınız vardır diyip kapatıyor temsilciye bile bağlanamıyorum. Online işlemlerden yazıyorum tarafımızdan aranacaksınız diyorlar kaç gündür kimse aramıyor. Ayrıca online işlemlerde de modem kurulumunuzun tamamlanmadığı gözüküyor yazıyor o da ayrı anlamsız.
Eğer koskoca şirkette bu kadar basit bir konuyla 1 haftadır ilgilenebilecek kimse yoksa boşuna beklemeyeyim de başka bir sağlayıcıdan 1 2 güne halledeyim. Parasını peşin aldığınız internetin 1 haftasını kullanamadım bile bu ücreti bana iade edecek misiniz?