Aktivasyon süreci hk

Merhaba,
Ben aktivasyon sürecinin son aşamasındayım müşteri temsilcileri ile yaptığım görüşme sonucunda 6 iş günü süresinin sonuna geldiğimi durumunuzun aciliyetini birimlere ilettiklerini söylediler. Ancak ne zaman gelebilecekleri hakkında bilgi veremediklerini söylediler ama bu forumda farklı konularda bazı arkadaşlara şu tarihte adresinize gelecekler şeklinde mesajlar gördüm. Bu konuda bana da yardımcı olabilirseniz sevinirim. Ayrıca benim internet bağlatma sebebim mobil internetimin yeterli gelmemesi bundan dolayı bağlanmayan her gün benim sürekli zararım oluyor belirtilen sürede internet bağlanmasını için mağduriyet yaşıyorum. Şimdiden teşekkürler.
Saygılarımla,

1 Beğeni

Selamlar @bkerdogan, ekiplere taleplerinizi ilettim. Öncelik ve hassasiyet gösterilmesi adına ekiplere bilgi ilettim. Süreci takip ediyorum.

Öncelikle ilginiz için teşekkürler forumdaki bir kaç tane gördüğüm yoruma istinaden ekipler eve geldik evde yoklar gibi bahanelerine karşılık tüm gün evde beklemek zorunda kalıyorum. Bu sebeple bana tarih veya saat aralığı söylemenize ihtiyacım var.

Ekipler randevu konusunda arayarak bilgi paylaşacak.

1 Beğeni

Süreç sanırım sadece bu şekilde mi işliyor ben her gün arıyorum her gün beni öncelikli müşteri olarak güncellediğini söylüyorlar randevu için aranacağım sürekli söyleniyor ama önceki günlerden hiç bir değişiklik olmadan günü bekleyerek geçiriyorum. Eğer aramam hiçbir şekilde fark oluşturmuyor ise söyleyin bari müşteri hizmetlerinin de zamanını almamış olayım. Bir de küçük bir rica bari bu forumda randevu için sizi arayacaklar cevabını yasaklayın çünkü bunu aktivasyon sürecinin başından sonuna kadar sürekli duyuyoruz. Hem sizde vaktinizi boş bir cevap için ayırmış olmazsınız.

@alperenatici dostum ben hala bekliyorum araya girip Tt ekibini hızlandırma ihtimaliniz yok mu? 12. İş günündeyim herhalde.

Düzenli olarak ekiplerden öncelik ve hassasiyet talep ediyoruz. Ekiplerle tekrar iletişime geçerek durumu aktardım.

An itibariyle aktivasyon tamamlandı biraz yıprattı ama dün TurkNet destek ekibinin sitemli bir mesajım sonrasında bana dönüşü ve bugün ekiplerin gelmesi ile birlikte süreç tamamlandı.