Aktivasyon sorunu yüzeysel cevaplar

10 Temmuz 2023 Pazartesi günü 09:33 saatinde tarafıma “TurkNet’li olmanız için başvurunuzu yaptık. Yerleşik operatör yetkilileri kurulum için evinize gelerek yanında getirdiği modemin bağlantılarını yapacak ve size modem teslim edildiğine dair bir form imzalatacak. Başvuru durumunuz ile ilgili sizi bilgilendirmeye devam edeceğiz.” diye bilgilendirme yapılıp aktivasyon işlemlerim başladı.

Kurulum için tarafıma herhangi bir randevu alma maksatlı iletişim kurulmadı. Bu durumu belirtmem üzerine gelecek ekipler sizleri 2 saat öncesinden arar haberdar eder diye geri dönüş aldım sesli müşteri temsilcisinden. Daha sonra “2-6 iş günü süreci içerisinde yerimizden kımıldamayıp bağlantı ekiplerinin gelmesini mi bekleyeceğiz? Önceden aboneye randevu verilip o gün konumunda olması istenir.” diye TurkNet Online İşlem Merkezi ile yazışmaya başladım. Tarafıma hep yüzeysel cevaplar verilip net bilgilendirme yapılmamıştır.

12 Temmuz 2023 tarihi itibari ile “Başvuru aşamasında hata oluştu. Size (0850) 288 80 80 numarasından ulaşacağız. Başvuru durumunuz ile ilgili sizi bilgilendirmeye devam edeceğiz.” şeklinde aktivasyon ana sayfasında güncelleme gördüm. Bu duruma istinaden sesli olarak müşteri hizmetleri ile görüştüm ve yüzeysel olarak hiçbir cevap alamadıktan sonra binanızın ankastresinde olan sorundan dolayı oluşmuş gözüküyor diye müşteri temsilcisi bilgilendirme yaptı. Kendilerine kurulum yapılacak yerin binada olmadığını müstakil ev olduğunu ankastre kontrol edildiyse bilgim olacağını (Güvenlik tarafından) beyan ettim. Herhangi bir şey söyleyemedi bu cevabıma istinaden. Haliyle teknik bilgisi olmayan bir kişiyi zorlamak istemediğimden teşekkür edip görüşmeyi sonlandırdım.

Akabinde TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden tarafıma (0850) 288 80 80 nolu numaradan herhangi bir dönüş olmadığını ilettim. "Başvurunuz sırasında alınan hata ile ilgili Telekom’la iletişime geçtik detaylı bilgi almamız halinde çözüm odaklı dönüş için sizleri aramış olacağız

İyi günler dileriz." diye geri dönüş yapıldı.

Telefon ile kendim aramış olduğum müşteri hizmetleri bana ankastre bilgilendirmesi yapıyor ama TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden konuya dair herhangi bir teknik detay paylaşılmıyor. Çünkü belirttiğim gibi herhangi bir ankastre kontrolü olmadığı belli.

14 Temmuz günü TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden tarafıma bilgilendirme yapılmış. Altyapı şebeke yok şeklinde hata aldıklarını, konu hakkında telekom ekipleriyle iletişim halinde olduklarını iletmişler tarafıma.

Bugün itibari ile herhangi bir gelişme olmaması tarafıma detaylı bilgilendirme yapılmaması, yüzeysel cevaplar ile ötelenmek artık can sıkıcı bir hal aldı. Türlü türlü var olup olmadığı belli olmayan sorunları neden göstererek aktivasyon sürecinin uzatılmasını bir kenara bırakıp ivedilikle aktivasyonumun yapılmasını rica ediyorum.

Selamlar @belirlenemeyen, farklı bir kanal üzerinden de aynı bildirimi yaptığınızı ve arkadaşlarımın arka planda gereken işlemleri yaptığını görüyorum. Tek bir kanal üzerinden bildirimde bulunmanızı rica edeceğim.