Aktivasyon sorunu yaşıyorum

7 gündür basvuruda bulundum kimse gelmemesine rağmen online işlemlerde internet bağlantınızı binanıza kadar getirdik yazıyor arayan kimse de olmadı

1 Beğeni

Kurulum için TurkNet ekipleri sizi arayacaktır en kısa süre içerisinde.

2 Beğeni

Peki direkten kutuya gelecek kabloyu da onlarmi bağlayacak

1 Beğeni

Direkten kutuya gelen kabloyu Telekom ekipleri bağlar normalde. Bina müstakil ise odanıza kadar Telekom getirir. Apartman ve ankastresi varsa oraya da Telekom getirir. TurkNet kurulum ekipleri ankastreden modeme olan kabloyu halleder.

1 Beğeni

Ya normalde benim kablom vardı fakat geçen sene mantolama çalışmaları sonucu çıkarmak zorunda kaldık o zaman bir elektrikciye söyleyelim gelip yapsın

1 Beğeni

Kontrolü sağlayın ankastrede etiketli uç bırakılmış ise kablonuz onunla bağlanmalı

1 Beğeni

Telekom ekipleri hiç gelmediki

1 Beğeni

Geldikleri zaman size haber vermezler yapıp giderler. Eviniz müstakil mi?

1 Beğeni

Evet müstakil peki nereyi etiketliyorlar

1 Beğeni

Elimde kutu var şimdi onu montalayacagim binaya

1 Beğeni

Müstakil ise kabloyu binanın girişinde veya dediğim gibi modemin olduğu odaya getirirler. Online işlem merkezi üzerinden bize ulaşın kısmını kullanarak etiketleme yapılmadığını iletin

1 Beğeni

Tamamdır teşekkür ederim

2 Beğeni

Merhaba, yaklaşık 2 aydır internet nakil işlemlerini yapmaya çalışıyırum. Telefonla otomatik yönlendirmede asla istediğimi yapamıyırum, online işlemler için app bir kerede hiç bir zaman açılmadı açılsa bile destek kaydı oluşturuyırum dönüş çok zor. Dün bir kere çaldırıp, kapattılar yetşemedim ve aradık dşye mail atılıyor. Sonunda modemi eve getirtebildik ama aktivasyon için telefonla onay vermem gerekiyormuş. Online işlemlerde böyle bir seçenek yok. Müşter temsilcisine ulaşmak imkansız. Lütfen internetimi aktive edebilir midiniz? TurkNet yordu artık.

1 Beğeni

Online işlem merkezi üzerinden online işlem merkezi uygulaması üzerinde bir sorun yok şu an çalışıyor. Aynı şekilde web üzerinden de online işlem merkezine ulaşabilirsiniz. Destek kaydınız açık ise aranma talebininizi not olarak iletebilirsiniz.

1 Beğeni

Merhaba, yaklaşık 2 aydır bu dediklerinizi defalarca yaptım. Uygulamanıza bir kere girebiliyorsak şanslı sayıyoruz kendimizi. Asla uygulamanız ger seferinde açılmıyor. Bakarsanız eğer artık aranmak için her konudan destek kaydı oluştırduk ancak hala aranmıyıruz. Olmuyor, destek kaydı ile dönüş alamıyoruz. Dediğim gibi maalesef dediklerinizi en az 10 defa denedim ve bunu yaşayan bir tek ben değilim. İnternet hızınızdan çok memnununuz ancak bu yaşadıklarımızın sıkıntısı maalesef başka bir operatöre geçmemize neden olacak.

Gerekli durumlarda dış aramalar abonelere yapılır. Normal süreçte size dönüşler online işlem merkezi üzerinden yazılı olarak yapılır. Online işlem merkezine şu an erişim sorunu bulunmuyor.

Destek No 37517534 aktivasyon neden tamamlanmıyor destek ekibi neden cevap yazmıyor ( “Buradan aktivasyon işlemlerinizi yapan teknik ekiple doğrudan iletişim kurabilirsiniz yazıyor.” Bu yazı sadece göz boyamak için mi?) 9 gün oldu hala bağlanmadı, 24 Ekim de yasal süre 48 saat diyor bu gün 27 si

Bize ulaşın kısmından talebinizi iletebilirsiniz

Dalga geçiyor olmalısını; bize ulaşın tenezzül edip cevap veren yok. Bizi adam yerine koyup cevap yazan yok, siz de üstüne üstelik burda dalga geçer gibi cevap yazmışsınız. ne yazmışım iyi okuyun “Buradan aktivasyon işlemlerinizi yapan teknik ekiple doğrudan iletişim kurabilirsiniz yazıyor.” Bu yazı sadece göz boyamak için mi?” Yani CEVAP VERMİYORLAR. tekrar ediyorum CEVAP VERMİYORLAR bir daha yazayım mı ?

  1. kez 48 saat içinde kurulum gerçekleşecek diye bildirim geldi ilk bildirimden itibaren 5. gün bu gün