Aktivasyon Sorunu Hakkında

29 Ekim 2020 tarihinde 2 üyelik için çağrı merkezi ile görüştüm ve bağlantılarını yaptım. Üyelik numaraları 1889890 ve 1889902. 1889890 üyeliğimin fiziki bağlantısı için saha ekibi geldi fakat diğeri için gelmedi. Şuan 2 aboneliktede internet yok.Tam 1 haftadır sadece 1 üyeliğim için eve bağlantıya gelindi diğeri için daha bir haber yok. Aynı zamanda altlı üstlü dairelere aldım . Sürekli bir arızadan bahsediliyor arızanın ne olduğu belli değil, kimden olduğu belli değil, ne zaman çözüleceği belli değil. ilkokula giden bir çocuğum var ve illaki içinde bulunduğumuz durumdan dolayı ders için internete ihtiyacımız var. Hadi dedik cep telefonları ile idare edelim onlarda bu hafta artık bitiyor. Superonline’dan geçtim ve aynı adreste neredeyse her internet sağlayıcısını kullandım TurkNet dahil. İlk defa böyle bir bağlantı sorunu görüyorum. Ayrıca tavsiyeleri üzerine 2 tane modem aldım. Şimdi en kısa sürede internetlerimin bağlanmasını istiyorum. Ya da lütfen üyeliklerimin ve ödeyeceğim bağlantı ücretlerinin iptallerini, modemlerinde iadelerini rica ederim. Bana artık bilmem ne arızası var çözünce size haber vereceğiz gibi genel cevaplar vermeyin. Bu işi çözün lütfen. Yazmadığım yer kalmadı. Mantıklı bir cevap için tüm sosyal platformlar destek merkezi çağrı merkezi son olarak buraya yazıyorum. Bu işin sonu nasıl bitecek bilemiyorum.

İlgili arkadaşlar sanırım işine geldiği soruna cevap yazıyor dünden beri kimsenin şey yazdığı yok. Okuyup geçiyorlar heralde.

1 Beğeni

Burası çözüm merkezi değil. Forum yöneticisi arkadaşlar burada gönüllü olarak destek olmaya çalışıyorlar. Sorununuzun çözümü için online işlem merkezi üzerinden açtığınız destek kayıtlarını takip edebilirsiniz. Aktivasyon birimi işlemleri tamamladığında hizmetinizi kullanabilirsiniz.

2 Beğeni

O zaman sosyal medyada insanları buraya yönlendirmeyin. Ne için var forum o zaman?

Sosyal medya ne için varsa bu forum da onun için var. Sosyal medya üzerinden yazılanları, şikayetleri, eleştirileri veya iyi dilekleri TurkNet çalışanları veya yöneticileri göremez belki ama burası TurkNet in resmi forumu olduğundan bunları görebileceklerdir. :wink:

Heee amaç başka desenize ya neyse size kolay gelsin

Nasıl düşünmek isterseniz. Size de mutlu günler dilerim.

Merhaba, öncelikle aktivasyon işlemlerinin ortalama olarak 3-7 iş günü içerisinde tamamlandığını bilmenizi isterim. Siz işlemlerinize 29.10.2020’de başlamışsınız. Süreciniz bir kaç gün uzamış evet doğru. Arkadaşlarım size açmış olduğunuz kaydınız üzerinden 09.11.2020’de ulaşmışlar ve GSM numaranızdan arayarak iletişime geçmişler. Siz aradıkları zaman bir işlem istemediğinizi ve hizmetinizi iptal ettireceğinizi belirterek görüşmeyi sonlandırmışsınız. Keşke müdahale etmemize imkan tanısaydınız belki hizmeniz bu iki gün içerisinde aktif hale gelmiş olabilirdi…
Hala hizmetinizi kullanmak istiyorsanız ben size buradan yardımcı olmaya çalışabilirim. Durumu ilgili ekiplerime iletip en kısa süre içerisinde size net bir cevap verip ve sorunu çözüme ulaştırmaya çalışabilirim.

Ek olarak @gokselbasol dediği gibi burası bir kullanıcı platformu sorun yaşayan yaşamayan tüm kullanıcılara açık bir ortam. Bazı kullanıcılarımız gönüllü olarak buradan sorun yaşayan şikayet belirten kullanıcılarımıza yardımcı olmaya çalışıyor. Bilmenizi isterim.

3 Beğeni