Aktivasyon sonuçlanmadı ve destek kaydı açılamıyor

Merhabalar,
Geçen ay geçiş talebi ilettim TurkNet için fakat bazı sebeplerden dolayı aktivasyon yapılamadı 1 süreci 1 ay erteledik ve tekrar bu ay talep oluşturduk fakat aktivasyon hala sonuçlanmadı ve bilgi alamıyorum. online işlemler menüsünde destek kaydı oluşturulamıyor. Durumu gözetlemeyemiyorum bilgi alamıyorum. Telefonla desteğe ulaşamıyorum. bana acil olarak bilgi verilmesini bekliyorum. Çünkü 2 gün içinde diğer sağlayıcıda olan faturam yenilenecek ve mağdur olmak istemiyorum.
müşteri no bilgilerim profilde mevcuttur.



Panel resimleri ekte paylaşılmıştır.

Modem kuruldu mu?

Merhaba konu hakkında 4 gündür bilgi sağlanmadığını için başvurumun iptalini istiyorum. Teşekkürler

Selamlar @Xir, iptal talebiniz olduğu için aktivasyon süreciyle alakalı öncelik talep edemiyoruz. Aktivasyon süreciniz durdu ve iptal talebiniz işleme alındı. En kısa sürede gereken işlem sağlanacak.