Aktivasyon Problemi Hk

Merhaba, 13 Eylül 2022 tarihinde TurkNet abonesi olmak için başvuruda bulundum. Saha ekipleri 30 Eylül 2022 tarihinde evime gelerek kurulumu gerçekleştirdiler. Kurulum tamamlandıktan sonra internetim halen aktif olmamıştır. Müşteri hizmetlerini aradığımda önce bina alt yapı sorunu nedeniyle olduğunu belirtti. Daha sonra aradığımda ise kablodan kaynaklı internetin aktive edilemediği bilgisini almış bulunmaktayım. Kurulum için zaten 17 gün bekledim. Aktivasyonun hızlı bir şekilge gerçekleşmesini istiyorum artık.

Merhaba, @Aladeen Sorununuzu iletmem için abone numaranızı alabilir miyim.

2 Beğeni

Merhaba,abone numaram 28***45data . Teşekkürler

1 Beğeni

Son gelişmelere ilişkin bilgi alabilir miyim? Teşekkürler

Merhaba, ilgili ekiplerimize durumun aciliyetini ilettim. Süreci @alperenatici arkadaşımla takip ediyoruz, en kısa sürede sizinle iletişime geçerek çözüme ulaştıracağız :pray:

1 Beğeni

Son gelişmelere ilişkin bilgi alabilir miyim lütfen ? Teşekkürler

Selamlar @Aladeen, süreciniz öncelikli olarak ele alınıyor. 0 850 288 10 10 numaralı hat üzerinden düzenli olarak iletişime geçtiğinizi ve bilgi aktarıldığını görüyorum :raised_hand:

2 Beğeni