Aktivasyon için hata alındı uyarısı

10 Ağustos tarihinde başvurumu yaptım, hatta 15 Ağustosta müşteri hizmetleri ile görüşüp evden çalıştığımı ev işverenimle sorun yaşadığım için acil notunun dusulmesini istedim o zamanda kontrol sağlandı eksik belge vs yoktu. Bugün 6 iş günü doldu gece online işlemlere girdim. Hata ile karşılaştık diyor. Bunun kontrolü son gün mü yapılıyor? Ben daha ne kadar bekleyeceğim bilmiyorum cuma günü aldığım izinde bitiyor. Eksik belge de bildirilmiyo ben öyle kollarımı bağlamış bekliyorum

Merhabalar, hizmetinizi kontrol ettim. 10.08.2023 tarihinde yerleşik operatör tarafına gerekli başvuruyu sağlamışız ancak 16.08.2023 tarihinde tarafımıza hata alındığı iletilmiş. Kısa süre içerisinde aktivasyon sürecinin tamamlanması için ilgili birimimiz ile iletişime geçtim, süreci takip ediyorum. Uzmanlarımız da hızlı bir şekilde sizinle iletişime geçerek bütün gelişmeleri aktaracaklar :pray:

2 Beğeni

Beni hala kimse aramadı. Ankastre sorunu olduğunu müşteri temsilcisinden öğrendim. Ve tabiki yine kayıt olusturuldu bana bilgi verilmesi için. İntermetten araştırıp türk telekom ile görüştüm. Yardımcı olmuyorlar, elektrikçi diyolar eklektrikci türk Telekom diyo. Başvuru iptali içinde belge istiyor musunuz? Türk telekoma başvuru yapayım belki o zaman çözerler diye düşünüyorum. Süreci de paylaşmıyor kimse. Dikkate alıp arama bile yapılmıyor

Selamlar, sizin için ekiplerle tekrar iletişime geçtim. Öncelik ve hassasiyet talep ettim.

2 Beğeni

Hala beni arayan olmadı, çok garip. Türk Telekom proje birimi ile yüzyüze görüşme sağladım. Gün içinde kontrol için bir ekip gelecek, ankastre sorunu olup olmadığı kontrol edilecek. Öyleyse nasıl bir yol izleyeceğimi aktaracaklar. Ama değilse ne yapmam gerektiğini bilmiyorum

1 Beğeni