Aktivasyon 9 günü geçiyor!

@EFG Merhabalar, 07.06.2021 10:28 tarihin de online işlemlerde yazmış olduğunuz mesaj "Merhaba Ali bey , ben Nazlı M.

internet başvurunuz yasal süreç içinde devam etmekte. Başvurunuz 48 saat içinde sonuçlandığında sms olarak gelen kullanıcı adınızı ve şifrenizi modeme tanımlayarak internet kullanımı sağlayabilirsiniz."

48 saati geçmiş bulunmaktayız fakat bana bir bilgi verilmedi ve hala geçişim sağlanmadı, müşteri hizmetlerini telefondan aradım, “Aktivasyon da sorun oluştu fakat sorunun nedeni belli değil” denildi, cidden tanıdıklarıma önerdiğim TurkNet’in bana bunu yapması komik geliyor, tam 8 gündür geçiş aşamasında olan tek insan olabilirim. Lütfen aktivasyonda sorunun ne olduğunu söyleyip düzeltip bir an önce geçmemi sağlayın, TurkTelekom 11.06.2021 (son 2 gün) tahaaüt doluyor, yeni fatura 250 TL olacak bunu vermek istemiyorum, lütfen hızlı şekilde çözelim bunu, Teşekkürler.