Aktif port olmadığı hakkında

Merhaba,

Farklı adrese taşındığım için internetimi nakil yaptıracağım. Ancak taşındığım adreste altyapı sorgulaması yaptığımda “Adresinizde TurkNet internet hizmetleri için gerekli altyapı bulunmamaktadır. Bu sebeple adresinizde internet hizmeti veremiyor ve başvurunuzu alamıyoruz.” şeklinde uyarı alıyorum. Evden çalışan bir kişi olduğum için internet benim için önem arz ediyor. Bunu turk.net destek kaydı ilettiğimde de çözümün aralıklarla sorgulama yapmam olduğunu iletiyorlar.
Bu süreçte port aktivasyonunu en hızlı şekilde yapmak için nasıl bir yol izlemeliyiz?

Bağlı olduğunuz Türk Telekom Müdürlüğü ile iletişime geçip altyapı bilgisi almak istediğinizi belirtirseniz sistem üzerinden açılacaktır ardından nakil işleminizi devam ettirebilirsiniz.

2 Beğeni