Akşamları hız, ping sorunu

Akşamları hız düşüyor, ping çıkıyor nedeni nedir başka yaşayan var mı böyle bir şey? Geçende açtım düzelince silmiştim konuyu fakat can sıkmaya başladı bu ip blokları değiştiğinden beri garip garip sorunlar yaşıyorum. Bir şey daha fark ettim modem resetle ip değişmiyor onu da sabitlemişler sanırım?

Merhaba, büyük ihtimalle yaşadığınız mahalle de bu saatlerde yoğun kullanım olduğu için bu hız düşüşünü yaşıyorsunuz.

TurkNet ile iletişime geçerek bir destek kaydı açın onlar da türk telekom ile bu durumu görüşüp mahallenizdeki dağıtım noktalarında bir güncelleme yapılıp yapılmayacağını konuşsunlar. Bu arada profilinizde müşteri numaranızı bulundurursanız forumdaki yetkililer size daha hızlı dönüş yapabilirler.

Selamlar, hangi oyunda ping problemi yaşıyorsunuz? Yerel sağlayıcı fiber altyapısı üzerinden hizmet aldığınızı görüyorum. Binanızda bu hizmeti alan kullanıcı sayısı arttığında “prime time” dediğimiz yoğun kullanım zamanlarında performans kaybı yaşanabiliyor. Bu kayıp olağandışı seviyelerde olduğunda müdahale gerekir. Sizden ricam İnternet Hız testi: Geniş bant bağlantınızı test edin - nPerf.com adresi üzerinden 15 dakika ara ile kablolu hız testi gerçekleştirmeniz. Buna ek olarak ping problemi yaşadığınız oyuna ait tracert testi uygulamanız. Tüm bu testleri hem buradan hem de Online İşlemler - TurkNet üzerinden oluşturacağınız destek kaydı üzerinden paylaşmanızı rica ediyorum :handshake:

Sanmıyorum binada 20 daire var internet kullanan bildiğim 5 daire var. İpdeki yoğunlukdan olduğunu düşünüyorum, genelde maç saatlerinde olduğunu fark ettim, ip adresi resetle birlikte değişmiyor önceden değişiyordu zaten bununla ilgili şikayetlerden anlaşılıyor neden olduğu.

Dinamik IP ile alakalı şu an bu tarz bir durum var, doğru. IP değişmesi için manuel işlem yapamıyoruz.

Dün , bende TurkNet li oldum , Sitemize 1-2 hafta önce FTTH alt yapı geldi . ilk akşamında böyle bir şey yaşamış olmam beni çok kırdı . Atlyapı yeni modem yeni ve ilk akşamında packet losslar , ping artışı ve hız düşmesi . Hayal kırıklığına uğradım . Destek kaydı genel arıza var diyip baştan saldı ancak öyle bir çalışma yok TT ekiplerinin numarası var bende hala fiber altyapı yaparken sağolsun verdiler. nasıl bir yol izlemem lazım Screenshot by Lightshot

Zaten bir şey yapmadığınızı bildiğim için destek kaydı açmadım :frowning: Neden sabitlendi peki ipler önceden hiç olmazsa reset atıp daha az yoğun ipye geçebiliyorduk. Pingler bile fark ediyor kimi ipde google 30 ms verirken kimi ip 19 ms veriyor işimize yarıyordu yani. 1 ipyi kaç kişi kullanıyor merak etmiyor değilim çünkü 0 mpbs gibi bir değere düşüyor. Her gün olmuyor ama olduğunda net kullanılamaz hale geliyor bunla ilgili bir çalışma yapılacak mı yoksa böyle devam mı edecek ipler?

Selam, yapılan çalışma ile birlikte ip durumu güncellendi.

aynı sorunu ben de yaşıyorum , bir çözüm olacak mı acaba ip den mi kaynaklı bilmiyorum açıkcası

Selamlar @ramowarr, sizin probleminiz 60129320 numaralı kayıt üzerinden inceleniyor. Cihaz değişimi gerçekleşecek ve arka planda optimizasyon tanımlamaları yapılacak :handshake: