vdsl kullanırken ben de yaşıyordum aynısını. crc hatalarından kaynaklıydı benimki, modemi yeniden başlatınca ya da bağlantıyı yenileyince kendine geliyordu hız tekrar.
mümkünse hızınız düştüğü bir anda modem arayüzünden hat değerlerinizin ekran görüntüsünü paylaşabilir misiniz?
Merhaba @EserX, sorun yaşadığınız zaman kablolu bir şekilde bağlantı kurarak bize bu durumu gösteren hız testinizin ekran görüntülerini alın. Daha sonra sorununuz ile alakalı bize destek kaydı açın. İsterseniz kaydınızın numarasını bana özel mesajdan da atın. Ben sürece dahil olup size yardımcı olmaya çalışayım.
Kablolu bağlantı gerçekleştirerek hız testlerinizi alırsanız daha doğru sonuçlar elde edersiniz. WİFİ üzerinden aldığınız hız testleri sonuçları her zaman doğruyu göstermiyor.
@EFG Şu hatadan dolayı destek kaydı oluşturamıyorum, YAPA’dan VAE’ye geçtiğimden beri bu uyarı var ve ilk önce 17.02.2022ydi sonra 19.02.2022 oldu şimdi 20.02.2022.
kablolu olarak da denemeniz lazım net bir şey söyleyebilmek için. eğer kabloyla daha yüksek çıkarsa modem wi-fi dağıtımında sorun yaşıyor anlamına gelir. wi-fi kanalını değiştirmeyi deneyebilirsiniz o durumda.
ha pardon öyleyse. yazan arızanın sonuçlanmasını beklemekten başka yapabileceğiniz bir şey yok gibi görünüyor umarım bir şey yapabilir buradaki yetkililer.