Akşam saatleri hız düşüşü

YAPA’dan VAE’ye yeni geçtim, akşam saatlerinde hız düşüşü yaşıyorum gündüz hız testlerinde 95 olan hız akşam 5mbps’ye düşüyor.

Ancak gözle görülür bir yavaşlama görmüyorum internetimde sadece hız testlerinde ve indirmelerde farkediliyor.

Bu durum için ne yapabiliriz?

Hız testini nereden yapıyorsunuz? Bir de bu adresten yapın bakalım yine aynı mı sonuç?

2 Beğeni

nperf.com’dan yapıyordum. Akşam deneyeceğim, teşekkürler

1 Beğeni

Güncel sonuç saat 18.55 kablosuz sonuç.

Kablolu olarak yapma şansınız var mı peki?

1 Beğeni

Çok fark edeceğini zannetmiyorum çünkü zaten Download 100 yerine 6.36mbps
Upload 8 yerine 7mbps.

Yani mantıken uçurum var ancak pc üzerinden yapıp ekleyeceğim yine de.

1 Beğeni

vdsl kullanırken ben de yaşıyordum aynısını. crc hatalarından kaynaklıydı benimki, modemi yeniden başlatınca ya da bağlantıyı yenileyince kendine geliyordu hız tekrar.

mümkünse hızınız düştüğü bir anda modem arayüzünden hat değerlerinizin ekran görüntüsünü paylaşabilir misiniz?

1 Beğeni

Merhaba @EserX, sorun yaşadığınız zaman kablolu bir şekilde bağlantı kurarak bize bu durumu gösteren hız testinizin ekran görüntülerini alın. Daha sonra sorununuz ile alakalı bize destek kaydı açın. İsterseniz kaydınızın numarasını bana özel mesajdan da atın. Ben sürece dahil olup size yardımcı olmaya çalışayım.

1 Beğeni

Kablolu bağlantı gerçekleştirerek hız testlerinizi alırsanız daha doğru sonuçlar elde edersiniz. WİFİ üzerinden aldığınız hız testleri sonuçları her zaman doğruyu göstermiyor.

1 Beğeni

@EFG Şu hatadan dolayı destek kaydı oluşturamıyorum, YAPA’dan VAE’ye geçtiğimden beri bu uyarı var ve ilk önce 17.02.2022ydi sonra 19.02.2022 oldu şimdi 20.02.2022.

Bilgisayara geçtim ve kablolu test ve hat değerleri sonuçlarım:

Upload kısmında herhangi bir sorun yok, Download 18.00’dan sonra gece boyu ölü seviyede.

19:27 18.02.2022 tarihinde nperf üzerinden yaptığım <kablolu hız testi (link)>
Resim olarak:

CloudFlare üzerinden yaptığım hız testi:

Hız testi yaptığım sıradaki hat değerlerim: (CRC ve diğer hat değerleri iyi durumda.)

söylediğiniz gibi değerler de iyiymiş.

kablolu olarak da denemeniz lazım net bir şey söyleyebilmek için. eğer kabloyla daha yüksek çıkarsa modem wi-fi dağıtımında sorun yaşıyor anlamına gelir. wi-fi kanalını değiştirmeyi deneyebilirsiniz o durumda.

Bu değerler zaten kablolu değerler.

1 Beğeni

ha pardon öyleyse. yazan arızanın sonuçlanmasını beklemekten başka yapabileceğiniz bir şey yok gibi görünüyor :confused: umarım bir şey yapabilir buradaki yetkililer.

Umarım, @EFG hocamdan yardım ve bilgi bekliyorum.

Genel arıza bitiş tarihi sonrasını beklemek gerekir bence

1 Beğeni