Merhaba,
Uzun süre bekledikten sonra nihayet santralden saha dolabına fiber çekildi. Altyapı bilgileri sistemlerde güncellendi. 4 Ocak’ta tt saha ekipleri tip7 kabininde çalışma yapıp Türknet’in dediği gibi numaramı değiştirdiler. Bu çalışmadan sonra internetim kesildi (DSL yeşil yanıyor, kullanıcı şifre doğru ama internet yok) Ancak canımı sıkan bu gelişmeler yaşanırken hiç bir gelişmeden haberdar edilmedim. Evden çalışan bir kişi olarak mağdur duruma getirildim. (Çağrı merkezinde verilen cevapta kesinti beklenmiyordu) Numaramın değiştiğini tesadüf saha ekibindeki arkadaştan öğreniyorum. Hizmet bilgilerimde halen eski numara yazmaya devam ediyor. Şimdi halen ADSL sinyali almaya devam ediyorum. Şu anda port var ama dolana kadar beklenecek mi? ben en az 5 yıldır (evi aldığımdan beri) altyapı bekliyorum sonunda “port yok” derlerse gerçekten duymayı isteyeceğim en son şey olacak. Sizden ricam 40005405 numaralı kaydımı inceleyip bana kısa sürede dönüş yapmanızdır. İyi çalışmalar.