ADSL'den VDSL2'ye geçiş için ne zaman yardımcı olunur?

Merhaba,

Uzun süre bekledikten sonra nihayet santralden saha dolabına fiber çekildi. Altyapı bilgileri sistemlerde güncellendi. 4 Ocak’ta tt saha ekipleri tip7 kabininde çalışma yapıp TurkNet’in dediği gibi numaramı değiştirdiler. Bu çalışmadan sonra internetim kesildi (DSL yeşil yanıyor, kullanıcı şifre doğru ama internet yok) Ancak canımı sıkan bu gelişmeler yaşanırken hiç bir gelişmeden haberdar edilmedim. Evden çalışan bir kişi olarak mağdur duruma getirildim. (Çağrı merkezinde verilen cevapta kesinti beklenmiyordu) Numaramın değiştiğini tesadüf saha ekibindeki arkadaştan öğreniyorum. Hizmet bilgilerimde halen eski numara yazmaya devam ediyor. Şimdi halen ADSL sinyali almaya devam ediyorum. Şu anda port var ama dolana kadar beklenecek mi? ben en az 5 yıldır (evi aldığımdan beri) altyapı bekliyorum sonunda “port yok” derlerse gerçekten duymayı isteyeceğim en son şey olacak. Sizden ricam 40005405 numaralı kaydımı inceleyip bana kısa sürede dönüş yapmanızdır. İyi çalışmalar.

Bu aşamada devreniz TurkNet tarafından güncellenecektir diye biliyorum. Sonrasında internet erişimi sağlayabilirsiniz. Bu esnada bina girişinde bulunan ankastreye yeni bir etiketli uç bırakılıp bırakılmadığını kontrol edin. Eğer adınıza yeni bir etiket bırakılmış ise onu kullanacaksınız.

1 Beğeni

Merhaba, eski etiket ve üzerinde eski sabit numaram yazıyor, yeni takılan etiket bulunmuyor.

O zaman dediğimiz şekilde destek kaydı oluşturun dsl ışığının yanmadığını ve etiketleme yapılmasını iletin.

DSL ışığı yanıyor ama yeşil, vdsl için turuncu yanması gerekmiyor mu? bir de yeni talep oluştururken de zaten bir kaydımın olduğunu belirtip açtırmıyor

Çok çok rica ediyorum. Konuyu önceliklendirebilir misiniz? ne olucak ne aşamada? kim ne yapıyor? kimden ne bekliyoruz? sorun nerede? evden çalışan birisi olarak bana geri döndürülmesi zor zararlar veriyorsunuz ve ben mağdur olmaya devam ediyorum? ne yapmam gerekiyor? kim çözücek BTK mı? Türk telekom mu? Ulaştırma ve alt yapı bakanlığı mı? lütfen cevap bekliyorum.

Sorununuzu TurkNet çözecek, online işlem merkezi üzeriden talebinizi ilettiniz ise orada ki teknik personeller gereğini yapacaktır.

Rica ediyorum, sizin hızlandırma şansınız varsa destek olur musunuz?

1 Beğeni

Seren hanım aradı, konuyla ilgilendiğini ve yardımcı olacağını söyledi.

2 Beğeni

Bazı modemlerde adsl için yeşil vdsl için turuncu yanabiliyor.

1 Beğeni

Yuce bey,

Neden kesin bilginiz olmadan bir konuda fikir beyan ediyorsunuz ? Bu bilgisi zyxel resmi web sayfasındaki makale ile de teyit etmiş olayım. Kaldı ki eski ikamet adresimde de bu modemi kullandım turuncu ışık yandığını biliyorum.

  1. yazınıza gelince,

Ben uzun süredir altyapı bekliyorum. Altyapı geldiğinde benim gibi diğer insanlar da başvuru yapacaktır. Ne yapayım portların dolmasını mı bekleyeyim ? hali hazırda mevcut internetim de 3 mbps idi. Ben bu altyapıya kavuşmuşsan başvuru yapıp sağlanabilen hızı talep etmem doğal değil mi sizde de ??? iyi günler!

Sorunum çözülmüştür. İlgilenen Seren hanım’a teşekkürler.

1 Beğeni

Sorunun çözümüne sevindim iyi günlerde kullanın.