ADSL/VDSL geçişi ne kadar sürüyor?

Merhaba,

Semtimize bir süre önce tip-7 kabinler yapılmıştı. Kabine fiber kablo ve elektrik çekildi, 3 Ocak’ta ise internet bağlantımız kesildi. Bağlantım halen yok, 5 Ocak günü kabinin orada çalışan TT ekiplerine sorduğumda biz interneti verdik Turknetle görüşmelisiniz demişlerdi, fakat 4 Ocak’ta oluşturduğum destek bildirimine yanıt olarak altyapı çalışmaları halen devam ediyor deniyor.

Modemde max rate, data rate gibi özellikler görünüyor fakat IP adresi olarak 10.255.1.75 şeklinde sanırım bir LAN adresi çıkıyor.

Sürecin bu kadar uzun sürmesi normal mi, yan komşumda yeni kabinden gelen internet varken bende neden yok, türk telekomla görüşsem işe yarar mı, bu konularda bilgi verebilecek birileri varsa gerçekten minnettar kalırım. Kimseyi meşgul etmek istemezdim ama benim işlerim, kardeşimin ders ve sınavları aksıyor.

Şimdiden teşekkür ederim.

Merhaba bağlantınız sağlanmış telekom ekibinin dediği gibi onları ilgilendiren bir iş kalmamış size gönderilen modem kullanıcı adı ve şifresini modeme girerek modem kurulumu yaptıysanız tek iş TurkNet in sinyali göndermesi.

Yanıtınız için teşekkür ederim, fakat TurkNet destek ekibi günlerdir altyapı çalışmasının devam ettiği cevabını veriyor. Altyapı sorgulama yaptığımda 0mbps gösteriyor, sanırım aktif olmayan bir şeyler var ama Turknetle mi ilgili telekomla mı bir türlü anlayamadım.

Rica ederim dediğim gibi telekomun yapacağı bir iş kalmamış çünkü onlar saha dolabından vdsl portta bağlar hattınızı ve sinyali verir şuan gördüğüm kadarıyla vdsl portta bağlı 120 mbps hat değeriniz var sinyal geldiği içinde telekomun ıpsine bağlanmış (10 ile başlıyan ıp) geriye TurkNet in aktivasyonu tamamlayıp kendi sinyallerini göndermek kalıyor modem kulumunu belirttiğim gibi yaptıysanız.TurkNet müşteri numaranızı paylaşırsanız yetkili kişilere iletebilirim bakmaları için.

Verdiğiniz değerli bilgiler ve ilginiz için çok teşekkür ederim. Müşteri numaram 1744659 umarım bir an önce çözüme kavuşur, işlerim çok aksadı. Tekrar teşekkür ederim.

Şikayetinizi yetkililere bildirdim yarın mesajımı görmüş olur umarım sorununuz en kısa zamanda çözülmüş olur iyi günler dilerim.

1 Beğeni

Tekrar teşekkür ederim, iyi akşamlar diliyorum.

Merhaba, şu anada aktif bir destek kayınız bulunmakta mı?

Evet, 4 Ocak’ta açmıştım

Aktif olarak devam eden destek kayıt numaranızı özelden paylaşır mısınız benimle?

1 Beğeni

Modeminizi resetleyip tekrardan kurulum yapmayı dener misiniz?

Modeminizin kurulumunu yaparken TurkNet’in size kurulum için verdiği Kullanıcı adı ve Şifreyi doğru girmeye dikkat ediniz.

Her gün modemi sıfırlayıp yeniden kuruyorum, şimdi yine sıfırlayıp kurdum ama değişen bir şey yok, yine benzer bir IP adresi aldı, internet yok.

Modeminizin kurulumunu yaparken doğru yaptığınıza emin misiniz?

Evet eminim, farklı bir modemle de kurulum yapmıştım sonuç aynıydı. Şimdi tekrar o modemle deneme yapacağım.

Diğer modemle de kurulum yaptım ama sonuç aynı. Yalnız şunu fark ettim: TurkNet bilgilerimi girmeden önce modem gayet normal bir IP adresi alıyor (elbette internete çıkmıyor) fakat bilgilerimi girdikten sonra 10.255 ile başlayan bir lokal IP adresi alıyor. Ben altyapım ADSL iken YAPA altyapısındaydım, bu yüzden olabilir mi? Bir arkadaşım hemen yan sokakta oturuyor ve VAE altyapısındaydı, onun internetinde bir sorun yok şu an.

1 Beğeni

yapa altyapısından vae geçiş sağladınız mı ?

Hayır, destek bildirimi üzerinden onu da belirttim, yapacaklarını söylediler ama altyapının henüz tamamlanmadığını söylüyorlar.

Merhaba TurkNet Online İşlem Merkezi den teknik bölümden hat değerlerinize bakabilir mısınız orada aktif mi pasif mi

aktivasyon tamamlanmadığı için teknik ekran görünmez şuan.

Merhaba, bu şekilde görünüyor