Merhabalar. Şimdiye kadar TurkNet ADSL kullanıyordum. Fakat internetten adresimi kontrol edince adresimde 65 mbit desteklediğini gördüm. Online işlemlerden tarife değişikliği talebi oluşturdum ve gayet hızlı bir şekilde yeni tarifeme (Nedense desteklenen 65 mbit değil de 35 mbite) geçti.
Bütün problem de burada başladı. Modemi bir kaç defa baştan kurdum (Modem TP link W9970V3 ) VDSL mod da olduğunu da kontrol ettim. Ama DSL bağlı gözüküyor. Fakat hiç bir şekilde karşıdan ip almıyor. Müşteri hizmetlerine ilettim sorunu. Ekip gönderdiler. Eve gelen bağlantıda problem yok dediler. Ama ADSL’de normal çalışırken VDSL’e geçince hiç bir şekilde ip alamadım. Yardımcı olur musunuz?
Şöyle. Modem kullanıcı adı ve şifreyi turknetin sayfasından alıyorum. Eğer oradaki doğru ise benim girdiğim doğrudur. Noktası virgülüne kadar giriyorum.
Attığınız ekran görüntüsünde pppoe bağlantısı kurulmuyor. Bunun iki açıklaması olabilir, ya @turk.net kısmında hata var yada teknik olarak tt tarafında sorun var. Bunu anlamak için de modemde ayar yapmadığınızda yani fabrika ayarlarındayken internet ışığının yanıp yanmadığını sordum ama cevap gelmedi. Kullanıcı adı veya şifrede yukarıda bahsettiğim kısım haricinde bir hata yapsanız da pppoe bağlantısı kurulur, sizde kurulmamış.
Gecikıme için kusura bakmayın. Öğle arasında anca gidebildim eve.
Modemi fabrika ayarlarında döndürdüm. Herhangi bir ayar yapmadan dsl ışığı yanmaya başlıyor.
Söyledikleriniz tam olarak öyle. pppoe bağlantısı gerçekleşmiyor. @turk.net kısmına dikkat ederek yaptım (ki yine denedim). Malesef olmuyor. pppoe baplantısı kuruluyor diyor ama bir müddet bekledikten sonra yine bağlanmaya çalışıyor. Sistem loglarının ekran görüntüsünü de atıyorum.
Bu kısımdaki kullanıcı adı ve şifreyi hem TurkNet online sayfadan hem de sms göndererek teyit ettim. Çok fazla bir teknik bilgim yok ama ADSL’de iken de kurulumu ben yapmıştım. Tarifemi VDSL’e geçirince bu hata meydana geldi. Acaba ADSL deki kullanıcı adım ve şifrem VDSL’e geçince değişti mi? Veya daha farklı teknik bir problemm mi var bilemedim. Aklıma ilk gelen modemin VDSL’i desteklemeyeceği geldi ama modemin teknik özelliklerine baktığımda (ki modemin içerisinde de yazıyor bu ) desteklediğini gördüm.
Merhaba, @eminekokcam
Yetkili arkadaşım kontrolü sonucu girilen K.a yanlış olduğunu söylüyor.
Modemin hiç bir ayarını değiştirmeden tekrardan kullanıcı adı bölümünü resim atar mısın. Sayfayı yenilenmiş bir şekilde.
Selamlar @eminekokcam, foruma hoş geldiniz İç tesisatınız için ekip talep ettiğinizi görüyorum. Ekipler adresinizi ziyaret ettiğinde modem kurulumunuzu gerçekleştirecek
Yanlış olmasın diye direkt olarak TurkNet online da teknik destek altında modem kullanıcı adı ve şifre var oradan aldım kullanıcı adı ve şifresini. Hatta yanlış olabilir diye çağrı merkezini aradım oradan da sms ile tekrar istedim. İkisi de birbirinin aynısı. kullanıcı adı ve şifre yazan kısmını da direkt buraya kopyalayayım;
kadi:****251010114445adsl@TurkNet
Şifre:****48751
Yıldızları ben ekledim ama isterseniz tüm kadi ve şifreyi de paylaşabilirim.
Sanırım teknik bir durum. “atlak port” un ne olduğunu bilmiyorum ama sanırım benimle alakalı bir problem değil. Portlar ile alakalı bir durum. Sanırım teknik ekip gelince çözer.