Adresinizin bağlı bulunduğu santralde çalışma olduğu için abonelik işlemlerinize devam edemiyoruz. İlerleyen günlerde tekrar deneyebilirsiniz

Yan binalar ve karşı binalarda sorgulama yapılınca abonelik imkanı var iken, yaşadığım binada yukarıdaki uyarıyı almaktayım.

Hali hazırda başka bir issde aboneliğiniz varsa eğer, geçiş yapabiliyorsunuz.

bizim türk telekom aboneliğimiz var. turknete geçmeye çalışıyoruz ancak o uyarıyı veriyor ve abonelik başlatamıyoruz.

Telefon ile arayarak sorgulama yaptırdınız mı? Veya netspeed üzerinden sorgu yapınca da aynı şeyi mi diyor

Ben de aynı sorunu yaşıyorum. Dün Türk Telekom aboneliğimi iptal ettirdim. Daha önceden TurkNet altyapı sorgulandığımda ne hız alacağımı paket bilgisi vs görebiliyordum ama bugün ben de santralde çalışma var hatası alıyorum ve çevremdeki binaları sorgulattığımda onlarda hata vermiyor sadece benim evimde hata veriyor.

Aynı sorun bende de var. Sokağımda sadece benim ve yandaki apartmanda bu bilgi yazısı çıkıyor. Üstelik 25 ağustostan beridir böyle bu

TurkTelekom müdürlüğüne gidip bilgi alabilirsiniz. Giden çoğu kişiye boş port olmadığını söylüyorlar muhtemelen sizde de bu sorun mevcut