Adresinizin bağlı bulunduğu santralde çalışma olduğu için abonelik işlemlerinize devam edemiyoruz. İlerleyen günlerde tekrar deneyebilirsiniz

Merhaba,

Jahrein’in TurkNet reklamının ilk gününden beri, TurkNet altyapı sorgulama sisteminizin doğru bilgi akışı sağlamaması üzerine belirli aralıklarla müşteri hizmetleriniz ile iletişime geçiyorum. Fakat konu herhangi bir çözüme ulaşmadı. Konunun araştırılması için 10-15 defa case açılmasını talep ettim fakat her seferinde sadece altyapı sorgulaması olumlu çıkanlara başvuru için yardımcı olabileceklerini ilettiler. TurkNet müşteri hizmetleri konu ile ilgili Türk Telekom ile görüşmemi istediler. Kendilerine gelen müşteriyi, altyapısını kullandığı rakip firma Türk Telekom’a yönlendirmek de nasıl bir kurumsal anlayış olduğu konusuna hiç girmiyorum.

Bir yıldır adresimle ilgili TurkNet sisteminden altyapı sorgulaması yaptığımda “Adresinizin bağlı bulunduğu santralde çalışma olduğu için abonelik işlemlerinize devam edemiyoruz. İlerleyen günlerde tekrar deneyebilirsiniz.” hatası almaktayım.

Evimde daha önce, yani Jahrein’in reklamı ilk yayınlandığı zamanlar Türk Telekom 50 mbps fiber internet kullanıyordum. Taahhüt bitmesi ile Superonline 35 mbps fiber internete geçiş yaptım ve halen kullanmaktayım. 15.kattaki yan komşum halen Türk Telekom 100 mbps fiber internet kullanıyor, onun daire numarası ile turk.net üzerinden altyapı sorgulaması yaptığımızda da santralde çalışma olduğu bilgisi verilmektedir. Bildiğim kadarıyla TurkNet, Türk Telekom fiber altyapısı olan her yere hizmet verebilmektedir. Bu bilgi yanlış mıdır?

TurkNet müşteri hizmetlerini dinleyip, durumu Türk Telekom müşteri hizmetleri ve Türk Telekom müdürlüğü ile de görüştüm. Dairemin bağlı olduğu santralde çalışma olmadığını, kendilerinin fiber internet hizmetini hemen verebileceklerini, TurkNet altyapı sorgulamasında “santralde çalışma var” bilgisinin verilmesinin tamamen TurkNet sistemden kaynaklı olduğunu bildirdiler.

Sorunun çözülmesinin tek yolu; TurkNet’in sistem bilen personellerinin elini taşın altına sokmasıyla olacaktır. İş geliştirme departmanınız veya başka departmanınız sorunun nedeni ve çözümü ile ilgili ne zaman ilgilenecektir? 1243 daireli AND PASTEL sitesi için bu konu çözülmeye değer midir?