Adresinizin bağlı bulunduğu santralde çalışma olduğu için abonelik işlemlerinize devam edemiyoruz. İlerleyen günlerde tekrar deneyebilirsiniz

Merhaba,

06.07.2020 tarihinde Türk Telekom ile sözleşmemi sonlandırdıktan sonra yeni bir servis sağlayıcısı ile anlaşarak internet hizmeti kullanmak arayışına girdim.

Türk.net sitesi üzerinden “Ne hız alırım?” butonuna tıklayıp adres bilgilerimi girdiğimde “Adresinizin bağlı bulunduğu santralde çalışma olduğu için abonelik işlemlerinize devam edemiyoruz. İlerleyen günlerde tekrar deneyebilirsiniz.” uyarısı alıyorum. Yaklaşık 10 gündür aynı sorun devam ediyor. Türk Telekom kullanmak istemiyorum. Türk.net kullanma şansım yok mudur?

İyi çalışmalar.

Keşke iptal yerine başka sağlayıcıya geçiş sağlasaydınız.

Ayrıca yaşadığınız sorun ile ilgili detaylı bilgiliyi @HKN verebilir diye düşünüyorum.

@Allison TürkTelekom 5 ay boyunca arıza var diyerek internet hizmeti sağlayamadığı için iptalden başka çarem kalmamıştı.

Bölgede yeterli kapasite bulunmadığı için yeni internet satışına izin vermiyor telekom.

1 Beğeni

Diğer sağlayıcılar da (Türknetin YAPA’sı, Kablonet ve fiber hariç) bu Türk Telekom altyapısından hizmet verdikleri için o yüzden başvuramıyorsunuz.

Ek olarak bulunduğunuz şehirde kablosuz internet hizmeti veren firmaları araştırabilirsiniz.

1 Beğeni

Milenicom ve netspeed üzerinden de sorgulama yapın

1 Beğeni

peki hocam iptal etmeden geçiş sağlamak istesem? mevcutta portum var sonuçta yine de geçiş yapamaz mıyım?

Hizmet numaranı biliyorsan geçiş sağlana bilir. Alt yapıya bağlı, TurkNet alt yapıya bakarak geçiş sağlıyor

Netspeed aynen dediğin şekilde olabileciğini söyledi ama Turk.net beni istemiyor anlaşılan olmaz diye tutturdular…