Adres güncelleme yardım

TurkNet Vdsl de iken fibere geçiş isteğinde bulundum. Kayıt oluşturuldu. TÜRK Telekom ekibi kablo çekmek için geldiğinde kapı no TurkNet te 1 olarak gözüktüğü ve daire kapımda 1 numarası yazmadığı için işlem yapmadı. TurkNet destek ten yazdım. Geri dönen yok. Ne yapacağımı şaşırdım. Ne yapıcam nasıl bir yol izleyeceğim

Adresiniz de kapı numaranız kaç?

Merhaba adresim 20,ama elektrik su igdaş değişik maalesef

17 Ağu 2021 Sal 11:42 tarihinde Göksel ile TurkNet İletişim Hizmetleri A.Ş. <turknet1@discoursemail.com> şunu yazdı:

Türk Telekom ekibi biz genelde igdaş faturasına bakarız dedi

17 Ağu 2021 Sal 12:11 tarihinde Mehmet Gundogdu <mehmetgundogdu72@gmail.com> şunu yazdı:

Kardeşim selam, igdaş faturada no 20/1 olarak gözüküyor, bunu mobilde ki TurkNet uygulamadan bildirdim ana hiç bir cevap yok. Ne yapmam gerek

17 Ağu 2021 Sal 12:12 tarihinde Mehmet Gundogdu <mehmetgundogdu72@gmail.com> şunu yazdı:

Buradan Ana Sayfa - Adres Kayıt Sistemi bir sorgulayın adresinizi doğru ise TurkNet destek hesabına Twitter üzerinden durumu iletin m adres güncelleme yaptığınızı ve aranmak istediğinizi iletin.

Destekten yazdım iki kere dönen arayan yok

18 Ağu 2021 Çar 07:21 tarihinde Göksel ile TurkNet İletişim Hizmetleri A.Ş. <turknet1@discoursemail.com> şunu yazdı:

Bugün 08:00 saatinden sonra Twitter üzerinden TurkNet Destek hesabına Dm atıp adres güncellemesi için aranma talebinizi iletebilirsiniz.