Adıma ait bir üyelik/abonelik kaydı var mı öğrenmek istiyorum.
Uygulama üzerinden login olduğumda Paket Detayları sekmesinde Özgür İletişim Fiber paketi görüntüleniyor. Ancak yakın zamanda bunu iptal etmek istemiş ve etmiştim.
Mevcut durumda aktif bir üyeliğim/aboneliğim var mı öğrenmek istiyorum.
Ayrıca bunu sormak istememde ki diğer bir neden ise, müşteri temsilcisine bağlanmak için telefon ile arama yaptığımda adıma birden fazla abonelik görüntüleniyor abone numaranızı giriniz şeklinde uyarıyor olması. Benim hiç aboneliğim olmamalı.
Konu hakkında bilgi verebilir ve tarafıma abone no’um üzerinden ( ya da forum özel mesajından da olabilir ) detaylı bilgi verebilirseniz sevinirim.
@justVDSL Doğru ancak henüz aktivasyonu tamamlanmamış, talep olarak gözüken işlemler e devlette gözükmüyor. Benim şuan hiç bir talebim yok olmasına karşın böyle olması beni şüpheye düşürdü. O yüzden öğrenmek istedim.