Merhaba dün akşam Mobil OİM üzerinden faturamı ödedim ama sisteme düşmedi bugün destek kaydı oluşturdum ama bana faturamın ödenmendiğini söylüyorlar. Garanti Bankası ile görüştüm faturamın ödendiğini ve onay numarasını iletmemi söylediler temsilciye ilettim ama benden dekont istiyor. Garanti Bankası’da alışveriş işlemlerinde dekont oluşturulmadığını söylüyor. Lütfen Yardımcı olur musunuz bugün fatura ödeme son tarihi ve ödediğim faturayı bir daha ödemeyeceğim. Destek Kayıt No:49761091 @ModeratriX @EFG
Merhaba bankanızın mobil uygulamasında veya web tarayıcı üzerinden giriş yapıp hesap ödeme geçmişinden ödeme detayı veya dekont alabilirsiniz.
Görüldüğü üzere bankamda gözüküyor ama bana ödenmedi diyorlar yardımcı olabilir misiniz
Provizyonda ise işleme alınmamıştır bana müşteri numaranızı özel mesaj üzerinden verebilir misiniz? Çok nadir de olsa bu aktarım işlemi sırasında bazen sıkıntı olabiliyor ve TurkNet parayı çekemiyor.
2 Beğeni
Yardımlarınız için teşekkür ederim problem çözüldü herkese iyi günler
4 Beğeni