[ACİL] İnternet var ama bağlanamıyorum

Modeme hard reset attıktan sonra kolay kurulum menüsünden kullanıcı adı şifresini girdim ve bağlantı var gözüktü daha sonra hiçbir siteye erişimim yok modem arayüzünden bağlantı teşhisine gidip internet servisi kısmını kontrol ettiğimde ip adresinin rengi kırmızı ping ppp gateway 4/0 kırmızı
Ping yerel domain
Ping uzak domain kırmızı idi lütfen acil yardım edin çalışmam gerekiyor internet lazım

Merhabalar, sorununuz için Online İşlem Merkezimiz üzerinden bir destek kaydı açar mısınız? Hızlıca hizmetinizi kontrol edilerek size konu hakkında yardımcı olacağız.

Destek kaydı zaten açtım ve hala dönüş bekliyorum benim acilen işe dönmem lazım acil!!

Açtığınız destek kaydı numaranızı özel mesaj üzerinden benimle paylaşır mısınız?

1 Beğeni

Özel mesaj nasıl atıcam bilmiyorum

42475439

1 Beğeni

Bakabildiniz mi destek kaydına? Dosya eki göndermeye çalıştım ama hata alıyorum mobil uygulamadan

Merhaba, sorun Mersin bölgesinde yaşanıyor. Durumu Yerleşik Operatör ile takip ediyoruz. Direkt olarak Network ekibimizin takibindedir. Kısa süre içerisinde sorun çözülecektir.

1 Beğeni

Selamlar, sorun çözümlenmiş olması gerekiyor. Tekrar kontrol eder misiniz?

1 Beğeni

Ayni sorunu ben de yasamaktayim modemde internet var gozukuyor internet baglantim yok ama ping ppp gateway ve ping dns ler 4/0 yerelve uzak dns baglantisi yok ve kirmizi destek kaydi olusturdum sorun benden mi kaynakli cok guzel calisiyordu sabit ip alinca bu sorunla karsilastim

Aynı sorun bendede var internet bugun bağlandı aynı sorun var şu an nasıl çözdünüz sorunu acaba?

Kayseri demi oturuyorsun .

Sorunu nasıl çözdünüz acaba

Merhaba aynı sorunu bende alıyorum. İnternet var bağlantı var bazı sayfalara giriyor bazılarına girmiyor. Aynı şekilde uygulamalarda da aynı hatayı alıyorum. Modem arayüzünde aynı hatayı alıyorum.

1 Beğeni

Merhaba @Tncy18, bana müşteri numaranızla birlikte yaşamış olduğunuz sorunu daha detaylı bir şekilde özel mesaj üzerinden iletir misiniz?

2654082 abone numarası. Bağlantıda kopmalar yaşıyorum. Bazı uygulamalara Wi-Fi ile bağlantı sağlayamıyorum. Modem arayüzünde internet servisi teşhis tanılama kısmında Ppp ağlarına erişemiyor hatası alıyorum.

Ayrıca özel mesaj yollayamıyorum size.

@EFG yardımcı olursanız sevinirim. Daha TurkNet 'e geçeli 2 gün oldu sürekli bağlantı problemi yaşıyorum. Bilimdik uygulamalara girmiyor internet yok hatası veriyor.

Online işlem merkezi üzerinden güvenli internet hizmetini kapatıp dener misiniz?

1 Beğeni

Güvenli internet kapatma talebinde bulundum. İşlem bitiminde mesaj ile bilgi verilecektir yazıyor. Beklemedeyim şimdilik.

1 Beğeni

Merhaba @Tncy18, hizmetinizi kontrol ettiğimiz zaman yirmi saatlik kopmadan kullanım gerçekleştirdiğinizi görebiliyorum. Sorununuz tam olarak kopma sorunu olmayabilir mi? Detaylandırabilir misiniz?