09 Eylül 2024 tarihinde telefonla iletişime geçerek TurkNet internet başvurusunda bulundum. belirtilen süre içerisinde internet bağlantımın gerçekleşmemesi üzerine 14 Eylül 2024 günü müşteri iletişim merkezi ile görüşerek aynı gün internet başvurumu iptal ettim. bunun sonucunda tarafıma mesaj yoluyla başvurumun iptal edildiği bildirildi.
15 Eylül 2024 tarihinde başka bir (Türk Telekom) internet sağlayıcısına başvuruda bulundum ve işlemlerim başladı. Bu süreç zarfında Türk Telekom tarafından belirtilen adreste adıma internet başvurusu bulunması nedeniyle (TurkNet tarafından oluşturulan ve sonrasında iptal işlemi sistemden düşmemesinden kaynaklı) 15 Eylül 2024 tarihinden 01 Ekim 2024 tarihine kadar (daha devam etmekte) internetimi bağlatamadım. TurkNet yardım sayfasına mesaj yazdığımda işlemlerin devam etmekte olduğunu bitmesine müteakip bilgi vereceklerini beyan ettiler. Fakat şu an a kadar bir gelişme yok.
Selamlar @Oguz1441, rica etsem iş emrinizi benimle paylaşır mısınız?
Ali Alperen bey merhabalar iptal olan abonelik no 4110225 olarak görünmektedir. TurkNet online yardım işlemleri menüsünden yardım talebinde bulundugumda tarafıma açık iş emriniz var şeklinde bildirildi. Ayrıca bir numara verilmedi.
Kontrol ettiğimde iş emri iptali için ilgili birimlere bilgi aktarıldığını görüntülüyorum. En kısa sürede gereken aksiyonlar alınacak.