Açık açık dolandırılmam

Başvuru yaparken aktif altyapılarında olduğum belirtil ve bundan dolayı 35mbit alabileceğim söylendi, gel gör ki üyelik işlemi sonrası 35mbite çıkış isteğim uzaklık nedeni ile reddedilmiş! Telefondaki kişi ile görüştüğümde geçiş işleminin “YAPA”'dan yapılmadığını destek ekibine YAPA’ya geçmek istiyorum denildiğinde 35mbite kadar hız verilebileceği söylendi (41448002), benden bundan ötürü online işlemlerden paket değişikliği yaptım ve destek mesajına YAPA’ya geçmek istiyorum dedim (41538063). Bunu yaptığım anda internetim gitti ve YAPA’ya geçiş talebim iletildi diye otomatik olmayan bir mesaj aldım ondan sonra sistem otomatik olarak geçişiniz tamamlandı diye bir mesaj gönderip destek mesajını kapattı ama internet gelmedi. Arıza kaydı açtığımda otomatik mesaj arızanın Türk Telekom ile alakalı olduğu söyledi ve onların kabloları kontrol edeceği söylendi (41545617). Bugün Türk Telekom arayıp sizin oraya giden kablolar bakır TurkNet nasıl onay veriyor böyle bir geçişe sorun bizde değil Türknetten dedi.

Özetle 35mbite geçmek için TurkNet’e geçtim, TurkNet ilk başta uzaklıktan dolayı VDSL internet vermedi, sitelerinde YAPA’da olduğumu söyleyince paket değişliği isteyp YAPA’ya geçmek istediğimi söyleyen bir mesaj atın dedi, YAPA’ya geçiş yapmak istiyorum mesajı internetimi kesti , Arıza kaydı açınca Türk Telekom bulunduğum yerde sadece bakır kablo olduğunu söyledi ve VDSL kullanmamın imkansız olduğunu belirtti. Türknetteki her mesaj otomatik gönderiliyor ve ben şu anda hem internetsiz hemde yalan dolan söylenilen aktif alt yapımızdasınız garantisi ile TurkNet’e geçtim ve böyle kalitesiz hizmeti Türk Telekom’da dahil görmedim.

Şimdi tekrar paket değişikliği isteyip YAPA’ya geçmek istediğimi belirttim (41554833)

Arıza kaydım hala otomatik mesajlar ile cevaplanıyor (41545617)

Telefonlara ulaşamıyorum. Destek mesajları otomatik mesajlar ile cevaplanıyor.

Önerim bunlara alışman :slight_smile: Burda müşteri temsilcisi yok. Robotlarla otomatik mesajlarla halledebiliyorsan halledeceksin ve şunuda unutma herzaman ama herzaman hata sendedir. Kesinlikle karşı tarafta hata yoktur. Bir yıldır full bağlantın sağlamdır ama bir günde tüm hatalar seni bulmuştur. Hata onlarda değildir ama bir bakarsınki destek kaydından sonra hatan düzelivermiş. Sonra neyse lanet olsun dersin devam edersin. 1 ay sonra yine senden dolayı arıza olur. 1 hafta uğraşırsın şanslıysan hataların birden gider sonra … anla işte :slight_smile: malesefki bu böyle. Elbet dur denecek bu duruma. O zamana kadar alışsan iyi edersin. Sinirlerini boşuna bozma. Onlar nasıl seninle dalga geçiyorlarsa sende onlarla geç keyfine bak.

Merhaba, öncelikle konu başlığınızın çok hoş olmadığını belirterek başlamak istiyorum. Dolandırıcı gibi ithamlar kabul edilebilir bir söylem değil…

Sizin başvurunuz yapılırken sistem size 35 Mbps’lik VDSL paketini göstermiş olabilir ancak siz mağdur olamayın diye manuel olarak sorgu yapıldığında bölgenizin bağlı olacağınız santral dolabınıza olan uzaklığından dolayı VDSL hızı veremeyeceğimizi size söylemişiz. Daha sonra ADSL olarak hizmetiniz aktif hale gelmiş ve kullanımınıza başlamışsınız.

Gönül ister ki ülkemizde tüm internet kullanıcıları VDSL yüksek hızlar ile bağlantı gerçekleştirsin ancak ne yazık ki bu günümüzde gerçekleşmesi çok zor bir ihtimal. Bakır kablolu altyapılarda daha da zor. Zaten bu altyapının sorumluluğu yerel operatör tarafında olduğu için biz müdahale edemiyoruz.

TurkNet olarak teknik destek uzmanlarımız sizin açtığınız tüm kayıtlarınızla hassasiyetli bir şekilde ilgilenerek dönüş yapmışlar ve şu an açık olan kaydınızla da hizmetinizi kontrol etmeye devam ediyorlar. Bu süreçte bir gelişme olması durumunda arkadaşlarım size kayıt üzerinden bilgi verir ve arayarak iletişime geçerler.

4 Beğeni

Ben çok memnunum sizden, hat zayıflamam vardı çözüldü santrale müdahale edilip netim gitti 15 dk sonra geldi ve düzeldi asla vazgeçmem TÜRKNETTEN

3 Beğeni

Haklısınız açık açık dolandırma değil kandırdınız demem gerekiyor. Kayıtlarınızı kontrol ederseniz, benim tarafıma 2 kere aktif alt yapıda olduğumu söylemiş telefon kaydı ve bundan dolayı VDSL’e geçebileceğimi söyleyen telefon kaydı bulunmakta. Kayıt olduktan 3 gün sonra internetin nedensiz yere kesilip 4. günü aktif alt yapı gözüküyor ama geçiş yapmak istediğimizde olmuyor söylemek dolandırıcılık değil ise nedir siz bana açıklarsanız daha memnun olurum.

Bu altyapı değişiklik işlemleri kısa süreler içerisinde yapılabilecek şeyler değil. Yeni abonelik süreci ile hemen hemen aynı şekilde işler. Bu yüzden biraz daha sabır diyorum ve kaydınız üzerinden takibini yapmanızı öneriyorum. Başlık konusuna gelecek olursak gerçekte hoş durmuyor, keşke yaşadığınız sorunun özetini içermiş olsaydı daha fazla fikir gelirdi konuya.

2 Beğeni