Abonelik sorunu -1

Diğer internet servis sağlayıcısında devam eden bir iş emriniz olduğu için şu an yeni abonelik işlemlerinizi başlatamıyoruz. Mevcut servis sağlayıcı tarafından işleminiz sonlandırdıktan sonra tekrar başvuru yapabilirsiniz.

Yeni kiracı olarak taşındım ve daha önce hiç evde internet aboneliği başlamadım. evime TurkNet bağlatmak istediğimde sürekli yukaridaki uyarı geliyor. herhangi bir firmaya başvurmak istediğimde böyle bi uyarı ile karşılaşmadım. (Eski kiracı ile iletişimr geçmem mümkün değil)

Selamlar @cengizhane, özel mesaj üzerinden iletişime geçtim. Ad soyad ve iletişim numaranızı paylaşırsanız aranmanız konusunda bilgi aktaralım :innocent:

ilettim dönüş bekliyorum

(ARADILAR AMA SORUNUMA OLUMLU YANIT VERMEDİLER. AYNI SORUN VARSA DİREKT TTELEKOMA GEÇİN BOŞUNA UĞRAŞMAYIN)

Dönüş yaptım :innocent:

Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.