Abonelik değişikliği

Kullanmış olduğum Türk Telekom internet aboneliğimi TurkNet aboneliğine taşıdım. 5 gündür sorunlar peşimi bırakmadı. Taşımış olduğum aboneliğimin kurulumunun yapılması için bugün Türk Telekom saha ekibi aradı. Adresimin TurkNet 'te bulunan güncel adresimden farklı bir yerde bulunduğunu söyledi. Nasıl böyle bir şey oluyor anlamıyorum. Umarım kısa sürede bu problem ortadan kalkar.

caydırma politikası onlardan geçtiniz ya TurkNet 'e ondan turknetlik bir sorun yok TurkNet ile iletişime geçebilirsiniz

1 Beğeni

İnternet i taşıdıysanız kurulum fln gerekmiyor. Eğer internet kullanabiliyorsanız ararlar ise sizi ben kurulum istemiyorum deyin bence çünkü sizin zaten bir hattınız var. ( Tabi geçiş yaptıysanız.)

1 Beğeni

Hattım var ama eski kullandığım hat adsl VDSL bir hat. Başvuru yapmış olduğum hat ise fiber internet. Kurulum gerekiyor o yüzden. Konunun içinde yazmadığım için kusura bakma.

İletişime geçtim az önce tekaradan Türk Telekom ile irtibata geçeceklerini söylediler. Lakin online işlemlerde işlemi göremiyorum.

1 Beğeni

10 saat sonunda konu otomatik olarak kapatıldı. Yeni cevap girilmesine izin verilmiyor.