Abonelik Başvurusu Hatası [ÇÖZÜLDÜ]

Merhabalar, yeni abonelik başvurusu yaparken yanlışlıkla sabit ev telefonu numaramızı yazmayı unutarak abonelik başvurusunu yapmışız. turknetten cevap geldi mesaj olarak hem internetinizi hem de ev telefonunuzu taşımamız gerekli diye. aradım TurkNet 'i şimdi başvuruyu iptal edeceklerini söylediler sonra tekrar başvuru yapmamız gerekeceğini söylediler. iptal başvurusu için ekipler 7 gün içinde arayacaklarmış. bu süre çok uzun, forumdan işlemi hızlandırabilecek arkadaşlar var mı?

yardım edebilecek var mı

yeni başvurumu yapamıyorum sorunum hala çözülmedi.

Merhabalar, bana özel mesaj üzerinden bu durumunuzla birlikte müşteri numaranızı iletir misiniz? Ben hızlıca aktivasyon ekibimize bu konuyu ileterek size süreç içerisinde yardımcı olmaya çalışacağım.

1 Beğeni

merhabalar alperenatici hocam, bugün aradılar abonelik başvurumu iptal ettiler şimdi yeni başvuru yapacağım ama size bir sorum olacak. önceki yaptığım abonelik başvurusunda ki online işlemler hesabı hala aktif durumda yani giriş yapabiliyorum. bu hesap kapanmayacak mı ilerde fatura çıkması gibi bir durum olabilir mi online işlemler hesabını kapatabilir misiniz?

Hayır herhangi bir fatura çıkmaz. Aboneliğinizi kapattırdıktan 15 gün sonrasına kadar Online İşlem Merkezimiz açık kalıyor. Sıkıntılı bir durumda kayıt açabilmeniz için. Siz merak etmeyin.