Not: Çağrı merkezi üzerinden KOBİ İnterneti başvurusu yapmak için aradığımızda da bireysel için xxx numarasını arayınız diyip hattı kapatıyor. Muhtemelen pasif durumdaki bireysel bir internet aboneliğinde cep telefon numaramız yer aldığı için. Bu da ayrı bir hata.
Telefon hattı olmadığı için yeni devre tahsisi için ücret çıkıyordur. aynı adrese ikinci bir hat tahsisi yapmıyorlar diye biliyorum. Siz yeni başvuru değilde taşıma için başvurmanız gerekiyor sanırım. Taşıma yapmadan yeni bir internet hattı için prosedürler farklıdır.
Bu şekilde iletişim bilgilerinin paylaşılmasının doğru bir yöntem olmadığını düşünüyorum. TurkNet’in gerekli hata düzeltmelerini hızlıca yapması lazım.
Sonç olarak TurkNet’te kayıtlı olmayan bir telefon nuamrasıyla aradığımda çağrı merkezine bağlanabildim. Yalın internette hat taşıma işlemi olmuyormuş. Yenisini açtırıp eskisini kapatın dediler. Bu bilgiyi almak için bu kadar çaba harcamak çok mantıklı değil.