Abonelik Başvuru formu mantık hatası

Abonelik başvuru formunda mantık hatası var.

İşyerinde internet var. Ancak yalın internet. Dolayısıyla telefon hattı yok. (1)

İşyerinde Telefon hattı var deyince de telefon numarası istiyor. Yalın hat olduğundan telefon hattı yok. Dolayısıyla başvuruya devam edilemiyor.(3)

Telefon hattı yok işaretlenirse de kurulum ücreti vb dahil ediyor.

Çağrı merkezini arayıp öyle başvuru yapayım diyorsun bu seferde telefonu suratına kapatıyorlar. (Bkz: Aşağıda not)

Not: Çağrı merkezi üzerinden KOBİ İnterneti başvurusu yapmak için aradığımızda da bireysel için xxx numarasını arayınız diyip hattı kapatıyor. Muhtemelen pasif durumdaki bireysel bir internet aboneliğinde cep telefon numaramız yer aldığı için. Bu da ayrı bir hata.

1 Beğeni

Selamlar @good, özel mesaj üzerinden iletişime geçtim :raised_hand:t2:

Telefon hattı olmadığı için yeni devre tahsisi için ücret çıkıyordur. aynı adrese ikinci bir hat tahsisi yapmıyorlar diye biliyorum. Siz yeni başvuru değilde taşıma için başvurmanız gerekiyor sanırım. Taşıma yapmadan yeni bir internet hattı için prosedürler farklıdır.

yazdıklarımı okumamışsın.

1 Beğeni

Bu şekilde iletişim bilgilerinin paylaşılmasının doğru bir yöntem olmadığını düşünüyorum. TurkNet’in gerekli hata düzeltmelerini hızlıca yapması lazım.

Sonç olarak TurkNet’te kayıtlı olmayan bir telefon nuamrasıyla aradığımda çağrı merkezine bağlanabildim. Yalın internette hat taşıma işlemi olmuyormuş. Yenisini açtırıp eskisini kapatın dediler. Bu bilgiyi almak için bu kadar çaba harcamak çok mantıklı değil.