Abonelik Başlangıcından Beri Internet Erişimim Yok

Herkese iyi geceler. 2 gün önce [ TurkNet ](javascript:void(0)) ekibinden gelip kurulum yaptılar. Ekipten bir saat sonra da modem geldi kurulumunu yaptım videodaki gibi. Ardından sıkıntı oldu ve kuruluma gelen çalışanı aradım ve elektrikçi çağırmamı söyledi. Elektrikçi çağırıp kabloyu yeniletti ve bana TurkNet’in voltaj vermediğini söyleyip gitti. Ardından destek kaydında 13.10.2020 tarihinde başlayan Türk Telekom kaynaklı bir arıza olduğunu ve 15.10.2020 17.28 itibariyle sonlanacağını söyledi. Benim arızadan bağımsız bir sıkıntım olduğunu yazmama rağmen benzer cevapları vermeye devam etti. Bağlantım gelmeyince tekrardan destek ekibine yazdım ama geri dönüş alamadım henüz. Bu arada yan komşumda internet vardı Türk Telekom müşterisiydi o da. Acil ihtiyacım olmasına rağmen kurulum ekibi ilk randevuya 5 gün geç geldi, üstelik şu an bağlantım olmamasına 1 MB dahi kullanmamış olmama rağmen 155 tl ödenmemiş faturam çıkmış. Ne yapabilirim bilmiyorum. Ekteki görseldeki gibi durum. Mezuniyet projesi derslerimden 2 tanesini kaçırdım. TurkNet harici firma kullanmak istemiyorum lakin çözüm için bir çaba da göremiyorum maalesef.

bende ilk bağlatırken çok sorun yaşamıştım internet bağlanmıştı fakat 2 saat sonra türk telekom ekipleri gelmiş ve siz nasıl kullanabilirsiniz şuan türkneti falan diye söylenip gittiler ve gitmelerinin ardında 30 dakika sonra internet gitmişti ardından tabiki muhattab olabileceğin biri olmadığından destek kaydı oluşturdum fakat sorun türk telekom sebepli denildi türk telekom bizlik sorun yok dedi sürekli arıza kaydı bırakmamın ardından 3 defasında türk telekom çalışanlarından biri aradı ve artık arıza bırakıp durma TurkNet bize iletiyo bizlik sorun yok dedi kapattı telefonu 10 dakika geçmeden internet gelmişti iki firma arasında iletişim sorunu var anlıyacağın para konusuna gelirsek internetini kullanamadığın günleri not al ve faturadan düşmeleri için talep oluştur

Hocam öncelikle cevap için teşekkürler. Yani sıkıntı hangisinden bilmiyorum ama 2 firma arasındaki iletişimsizliği neden biz çekiyoruz sıkıntılı nokta bu. Umarım beni de rahatsız ettiğim bir Telekom yetkilisi arar da sorunum çözülür yani böyle de üzücü temennilerde bulunuyorum artık saldım çünkü.

Fatura konusu normal sayılabilir. Arıza çözüldükten sonra fatura adımından kayıt açın durumu iletin kullanmadığınız günlerin indirimi bir sonraki ayın faturasından düşülür. Fatura detaylarını kontrol edebilirsiniz. Arıza konusunda ise destek kaydı açtınız ise kayda gelecek cevabı bekleyin, kaydınıza not olarak yaşadığınız sorunu yazmayı unutmayın. Ve iş emri numarasını talep edin