Aboneliğim sistemden silinmiyor

TurkNet 'e başvuru yapmıştım süreç çok uzadı diye iptal ettim. Başka firmalardan internet almak istediğimde ise TurkNet aboneliğim sistemden düşürülmediği için yeni abonelik başlatamıyorum ve mağdur oluyorum. Aboneliğimin tamamen sistemden düşürülmesini istiyorum. Konuyu CİMER’e de taşıdım umuyorum ki daha da ileri gitmeden sorun çözülür…

Hizmet no: 3263714

Selamlar @2ulas2, öncelikle paylaştığınız müşteri numarasına ait hizmet iptal durumunda görünüyor. Bizim tarafımızla alakalı bir problem olmayıp, abonelik başlatmak istediğiniz firma ve yerel sağlayıcı ile birlikte konuyu çözüme kavuşturabilirsiniz.

1 Beğeni

Arkadaşım sistemden düşmediğiniz için hattım boşa çıkmıyor. Allah için ekipleriniz bana ulaşsın

Merhaba; @2ulas2
Hizmetinizi inceledim. Öncelikle yaşadığımız felaket nedeniyle sizlere geçmiş olsun dileklerimizi iletiyoruz.
Başvuruda bulunmuş olduğunuz il Hatay olarak gözükmektedir. Talebiniz üzerine bizim tarafımızdaki aboneliğiniz sonlanmıştır. Bizim sistemden düşmememiz gibi bir durum söz konusu değildir.

Fakat biz sistemden başvuru yaptıktan sonra başvurunuz Türk Telekom sistemlerine düşmektedir. Devre numaranızı incelediğimde Türk Telekom ekranlarında aktivasyon bekliyor olarak gözükmektedir. Yani bizim sistemizmizde başvurunuz iptal edilmiş, fakat telekom sisteminde başvurunuz devam ediyor olarak gözükmektedir.

Deprem bölgesinde yaşanan yoğunluk ve altyapı çalışması göz önüne alındığında ekiplere ve Türk Telekoma bu konuyla ilgili bildirim talebinde bulunamıyoruz maaleasef. Bağlantınız hazır duruma geldiğinde Türk Telekom saha ekipleri sizi arayarak TurkNet bağlantısı için arayacaklardır. Siz istemediğiniz taktirde bağlantı isteği sistemlerinden düşecektir.

Durum kısaca bu şekildedir. Aklınıza takılan bir soru olursa memnuniyetle cevaplamak isterim.

Tekrar size ve yakınlarınıza çok geçmiş olsun diliyoruz.

1 Beğeni

Açıklamanız için teşekkür ederim ancak telekomda türknetin sistemden düşmesi gerekli diyor. Çarşamba günü ekipleriniz tarafından arandım maksimum 24 saat içinde çözüleceği ve tarafıma dönüş yapılacağı söylenmişti. Cuma oldu ne sorunum çözüldü ne de arayan var. Lütfen iptal edin artık türk telekoma bir talep gelmemiş. Depremle uğraştığımız yetmiyor birde sizinle uğraşıyoruz @candrsn yemin ederim kafayı yedirdiniz bana

@2ulas2

Öncelikle çok haklısınız. Bunun gibi süreçlerde maalesef mağdur olan sadece aboneler olmaktadır. Fakat şunu gönül rahatlığıyla size aktarabilirim. Size süreci baştan sona aktardım. Bizim müdahale ettiğimiz sistem de aktif bir aboneliğiniz bulunmamaktadır. Fakat bizim tarafımızdan Türk Telekom’a iş emri gittiği için süreç Türk Telekom tarafında beklemektedir. Şuan sistemde bir sorun olmasa bile farklı bir firmadan başvuru iletebildiğinizi varsayarsak bağlantınız gene gerçekleşmeyecektir. Çünkü Telekom altyapısındaki iş emirleri aynı sistem üzerinden Türk Telekoma iletir ve Türk Telekom kendi iş planı çerçevesinde bu talepleri ele alır.

Deprem bölgesinde bu şekilde çok fazla talep gelmektedir. Kahramanmaraş, Hatay, Adıyaman ve Malatya’da personeller kademeli olarak başka illerden temin ediliyor. Bu yüzden maalesef süreç gecikiyor.

Sizi Telekom ekiplerinin aradıklarını iletmiştiniz. Genelde normal bir GSM numarası üzerinden size arama sağlarlar, sizi arayan numarayla whatsapp üzerinden iletişime geçebilirsiniz. İlgilenen ekibe başvuruyu istemediğinizi ve iptal talep ettiğinizi aktarabilirsiniz.

Size yardımcı olmak adına Telekom’un bölge müdürlüğü ile iletişime geçip durumu bildireceğim. Kendi sistemlerinden iş emri iptal edildikten sonra farklı bir firmadan başvuru iletebilirsiniz. Ama dediğim gibi altyapı sorunundan dolayı bağlantınız bir süre daha gerçekleşmeyecektir.

Tekrar Merhaba; @2ulas2

İlgili iş emri Türk Telekom sistemlerinde iptal edilmiştir. Kontrol sağlatabilirsiniz.

İyi günler dilerim.

Sorunum çözülmüştür. İlgisi ve yardımları için @candrsn a çok teşekkürler.

1 Beğeni