99 TL yerinde destek

Merhaba, ilettiğiniz arıza kaydına istinaden sistemde gerekli kontrolleri sağladım. Saha ekiplerimizin çalışması sonucu problemin altyapı kaynaklı olmadığı arızanın iç tesisat kaynaklı da olabileceğini bu durumda size Yerinde Destek hizmetimizi ya da bir elektrikçiden destek almanızı önerebilirim arıza tespiti için ankastre kutusu ve bağlantı kabloları, bina içi kablolama, prizler, daire içi kablolama, splitter cihazı, bilgisayar ve modem bağlantılarını kontrol edilmesi gerekiyor Yerinde Destek hizmetinden 99 TL karşılığında faydalanabileceğinizi, hizmet ücretinin sizden tek seferde ay sonu faturanıza yansıtılacağı, 5 metre üzeri ilave kablolama vs. gerektiğinde size ekstra ücretler çıkabileceğini ve ücretin nakit olarak elden talep edileceği herhangi bir arıza tespit edilmediği takdirde ve sorun çözülmediği taktirde sizden hiçbir ücret talep edilmez. Kabul ederseniz tekrar bizimle iletişime geçebilirsiniz.Buna istinaden arıza kaydınızı sonlandırıyorum.İyi günler dilerim.
ARKADAŞIMIN TEHSİSATINDA BİR SORUN VAR HERHALDE BUNU NASIL KABUL EDİCEZ

Destek kaydına kabul ettiğinizi, yerinde destek ekibi istediğinizi söylerseniz sizinle bir randevu tarihi oluşturulur ve ekipler gelir.