9 gün geçmesine rağmen internet bağlanmadı

30 Ocak’ta başvurumu yaptım.3 gün sonra aradım kurulum ekibinin ne zaman geleceğini sordum yasal sürecin devam ettiğini ekiplere acil olduğunu belirttiğini söyledi müşteri hizmetlerindeki hanımefendi.Ardından dün 6. İş günü tekrardan aradım kurulum ekibinin gelmediğini söyledim.Tekrardan ekiplere aciliyet belirtiyorum dendi. Bugün 7. iş günü başvurunun.Sabah aradım müşteri hizmetlerini hanımefendi kurulum ekiplerinin bugün gelmesi gerektiğini gün içinde gelmezlerse akşam vakti bizimle tekrardan iletişime geçin dedi.Akşam oldu uygulamadan destek talebinden yazdım aradım kimse geri dönmedi.Neredeyse 2 haftadır internetimiz yok eğer daha da gelmeyecekseniz gelmeyin başka internete geçelim.

Merhaba, profilinize müşteri numaranızı eklerseniz iş saatin yetkili arkadaş bakacaktır.

Müşteri numaramı nereden öğrenebilirim?

Tekrar selam, online işlem merkezine giriş yaptıktan sonra sol üstte görüntüleyebilirsiniz. Sorun yaşarsanız özel mesaj üzerinden iletişim veya kimlik numaranızı paylaşırsanız o şekilde de yardımcı olabilirim.

Müşteri hizmetleriyle görüştüm tekrardan ayın 12 sine kadar bağlanacağını söylediler.Hiç inancım kalmadı ama bekleyelim bakalım.

Hala internetimiz bağlanmadı arayan soran yok. Müşteri numarasını ekledim bağlantı yapılsın artık gerçekten canımı sıkmaya başladı bu iş.2 hafta oldu.

Forum profilinizde müşteri numaranız bulunmuyor. Özel mesaj üzerinden iletişime geçerek destek alabilirsiniz.

1 Beğeni