8 Gündür Olmayan İnternet

bundan 8 gün önce yan komşum internet baglattı ondan sonra internetim gitti TurkNet 'e destek kaydı açtıgımda ise kullanıcı hatası denildi. Modem degiştirdim olmadı modemi resetledim olmadı ADSL ışıgım yanmıyor TurkNet 3 günde 1 cevap veriyor sıkıldım artık bu durumdan sistem otomatik mesaj atıyor kullanıcı hatasıdır bilmem ne diye arayın diyorum aramıyorlar 8 gündür hiçbir çözüm sunmuyorlar 2 ila 3 gün içerisinde çözüm sunmazlar ise iptal dilekçemi verecegim Destek Numarası
38049936 image

en son gelen bildirim budur . image

Yeni bir iş emri geçilmiş ama arıza kapalı görünüyor. Destek kaydınıza tekar iş emri iletildi ise iş emri numarasını vermelerini yazın.

yapım teyit verildi ne demek şuan hocam

Arızanın devam ettiği bilgisi Telekom a iletilmiş de olabilir Telekom TurkNet e doğrudur kesilmiş olabilir kontrol edeceğiz de olabilir.

8 gün oldu gelsinler hocam bi zahmet aramıyorlar bilgide vermiyorlar

1 Beğeni