79mbitten 66mbite olan yolculuk

7-8 aydır hattı aktif olarak kullanıyorum son 1 aydır kademeli olarak hız düşüyor 79-77-73-70-68-66 3-4 günde bir 2-4 mbit arası düşerek ilerleyen bir grafik var. Ankastreden eve Cat6 uclarini söküp tekrar çaktım,rj11 yeniden çaktım,firmware güncellemesi yaptım fakat değişen birşey olmadı.


Son olarak şu attenuation upstream değeri bazen 0.3 lere kadar düşüyor konuya hakim arkadaşlar yorumlarsa sevinirim şimdiden teşekkürler.

Modem reset sonrası attenuation upstream 0.3 görseli. Yukarıda ki görselde neden 14.9 ?

Destek kayıt no: 47166608

internet gitti geldi ve attenuation upstream 0.3 iken 15 değerine yükseldi ve internetim 1 mbit daha düştü :slight_smile: hadi bakalım bu gidişle 10 güne kalmadan 50 nin altına düşeriz.

Aynı durumu bende yaşıyorum 75mbos 65 e düştü.

Müşteri temsilcisi az önce aradı ankastre kutunuza kadar 82 geliyor modeminiz 68 çıkıyor diye. 3 modem var iki tane zyxel,bir tane tplink ikisinde de denedim sonuç değişmedi. En son çare 8 ay önce sıfır çektiğim cat6yı değiştireceğim.

Bendeki kablolama kusursuz . Zira regletten 2 metre Cat 6 ile bağlı modem. Aylardır 70 mbps bin altına hiç dusnedi. Muhtemelen Turktelekom port değişikliği yaptı. Zira daha önce de başıma geldi.

Bir kere al tam al. hiç bi kaybı yok :hugs:

hocam zaten cat6 ise tekrardan çekmenize gerek yok oksitlenme var mı diye bakmanızda fayda var. Kablonun ucunu 3-5 cm keserek tekrar rj11’e ve diğer tarafta aynı işlemi uygulayarak ankastreye çakın bakalım

Kablo 100-110 metre bir yerde sıkıntı çıkmış olabilir. Ankastre uçları yeniden çakıldı ve rj11 değişti aynı. Hız daha da düşerse farklı renkte kabloları çakıp deneyeceğim oda olmazsa yerinde destek ekibi çağırıp sorun olup olmadığını kesin bir şekilde öğreneceğim. En son çare yenisi ile değiştiririm 130 metre kablo var elimde.

ankastrenin orada bir deneyin o zaman