Merhabalar 35mbts download 6 mbts upload alıyordum daha sonrasında 75 mbts pakete geçiş yaptım olan oldu. İnternetim aniden kesildi TurkNet modeme uygun hızda internet gelmiyor diyip arıza koydu oluşturdu gelen telekom ekibi hızınızı 24 e düşürün dedi düzeltelim filan dedi ben dedim burası destekliyor ben de bu paketi satın aldım dedim TurkNet 'e söylendi filan hızım böyle bırakıp gitti değerleri aşağıya bırakıyorum 3 kez filan arıza müşteri kaynaklıdır diyor en sonunda böyle yaptılar konuyu kapattılar( Merhaba Hüseyin Bey,
Yaşadığınız sorun ile ilgili Türk Telekom ekibindeki arkadaşlarımın bölgede genel arıza kaynaklı hız düşüklüğü yaşandığını ek olarak genel arızanızın tahmini bitiş süresini 26.03.2021 tarihinde son bulacağı bilgisini paylaşmışlardır.) Nereye başvuracam nereye şikayet edecem nasıl çözecem hiç bir şey yok türknetle türktelekom paslaşıyor böyle. Bu da modeme gelen değerler. Kaç kez modemi sıfırladım aynı bina tesisatında da sıkıntı olmadığını düşünüyorum.
============================================================================
VDSL Training Status: Showtime
Mode: VDSL2 Annex B
VDSL Profile: Profile 17a
Traffic Type: PTM Mode
Link Uptime: 0 day: 4 hours: 1 minute
VDSL Port Details Upstream Downstream
Line Rate: 0.486 Mbps 53.445 Mbps
Actual Net Data Rate: 0.454 Mbps 53.359 Mbps
Trellis Coding: ON ON
SNR Margin: 8.2 dB 7.8 dB
Actual Delay: 0 ms 0 ms
Transmit Power: -20.6 dBm 14.5 dBm
Receive Power: -27.5 dBm 0.4 dBm
Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
Total Attenuation: 6.9 dB 15.0 dB
Attainable Net Data Rate: 0.457 Mbps 52.016 Mbps
VDSL Band Status U0 U1 U2 U3 D1 D2 D3
Line Attenuation(dB): 5.0 32.4 36.4 N/A 13.0 32.0 51.0
Signal Attenuation(dB): 5.0 32.4 N/A N/A 13.0 32.0 51.0
SNR Margin(dB): 8.2 8.1 N/A N/A 7.8 7.8 7.8
Transmit Power(dBm):-22.6 -25.1 -39.4 N/A 12.5 7.8 6.7