75/15 aldığım hız 1 haftada düşe düşe 25/8 oldu

Destek kaydı açtım 2 gün sonunda cevap verildi

denildi. Altyapı sorgulaması yaptığımda hızım 34 mgbt birleşik olan yan binamda 64 mgbt hız gösteriyo neler oluyo anlamadım.

Selamlar @avcimami, aslında sorun tespiti ve geri bildirimi kaydınız üzerinden yapılmış fakat ben de teyit edeyim;

  • Yerel sağlayıcı altyapısı üzerinden hizmet alıyorsunuz. Bölgenizde bir kablo sorunu yaşanıyor. Bu soruna müdahale yetkisi yerel sağlayıcıdadır. Yerel sağlayıcı, belirtilen sorunu ortalama 20 iş günü içerisinde çözeceğini aktardı. Genel arıza süreçleri arızanın boyutuna ve seyrine bağlı olarak planlanandan uzun ya da kısa sürede tamamlanabiliyor. Biz sürece öncelik gösterilmesi adına ilgili birimlere bildirimde bulunduk.
2 Beğeni

Sizin binaya gelen kabloda arıza olabilir. Alperen bey in de belirttiği üzere arızanın çözümünü beklemek dışında yapılacak bir şey yok. Umarım arızanız kısa sürede çözülür.:pray: