70mbit gözüken altyapıdan 15mbit almak

27 haziran tarihinde yazığımız için TurkNet ailesine katıldık fakat günlerdir sorunlarımız geçmedi
internetimiz açıldı ve 50mbit civarında bir hız alabildik 6 saat sonra kesildi sonrasında 7 gün boyunca internetsiz kaldık
TurkNet saha ekipleri geldi ve sorunu düzelttiler fakat şimdide 15mbit üstünü alamıyoruz.
tekrar arıza kaydı oluşturduğumuzda ise türk telekom ekiplerine ilettiklerini ve onları beklediklerini ilettiler bir haftadır da onları bekliyoruz
gerçekten çok kötü bir tecrübe oldu bu süreç
hala da çözülemedi.

Selamlar @Legolasea, forum profilinizde müşteri numaranız bulunmuyor. Ekledikten sonra bilgi verirseniz sevinirim :innocent:

1 Beğeni

ekledim müşteri numaramı

Bölgenizde sahada fiziksel sorun tespit edildiğine dair bir tanı var. Yerel sağlayıcı ekiplerinin müdahalesi gerekiyor. En kısa sürede inceleme ve işlem gerçekleştirilecek.

ilginiz için teşekkür ederim fakat 27 haziranda bağlattım interneti yaklaşık 1 hafta hiç internet yoktu
10 gündür de 14 12 mbit arası internet ile işkence çekiyoruz.
yan komşuma sordum onlarda bir sorun yok aynı altyapıyı kullanıyorlar ama neyse maalesef dediğim gibi kötü bir tecrübe oldu bizim için

biz zaten türk telekom ile uğraşmayalım diye TurkNet firmasını tercih ettik fakat görüyoruz ki TurkNet 'te aynı şekilde türk telekoma iş yaptıramıyor. bir sorun için 20 gün uğraşılmaz
verilemiyorsa internet veremiyoruz denir geçilir
ben şuan aldığım şu hizmet için 600 lira kurulum ücreti üstüne aylık 400-500 internet ücreti ödeyeceğim
insanlar parayı kolay kazanmıyor maalesef

Sizi gerçekten anlıyorum :pray: Kaydınızın önceliğini ekiplerimize ilettim. Sizinle iletişime geçerek destek olacaklar.

Evet bu mesajında üzerinden 10 gün geçmiş
arıza bildireli 22 gün oldu ama hiçbir düzelme yok
2024 yılında 12 mbit internet ile süründürülüyoruz.
yakışmadı bu TurkNet firmasına
Türk telekom firmasında bu sorunları yaşadığımız için tercih etmiştik fakat farkınız yokmuş onu anladım.
maalesef tekrar kesinlikle çalışmayacağım şahsen sizinle
ve çevremdeki herkese de bu tecrübemi anlatacağım ki onlar da bu hataya düşmesinler

Merhaba, yaşadığınız sorun için üzgünüm. Kontrol ettiğimde bölgedeki genel arıza tarihi sürekli ötelenmiş görünüyor. Önceliğiniz için bende ekibimize bilgi verdim. Gün içerisinde sizinle iletişime geçecekler.

:))
şimdi de btk şikayetim sonrası 10 ağustos olarak ötelendi tarih
bakalım daha kaç ay ötelenecek bu sorun ile ilgili çözüm tarihi.
cidden TurkNet firmasına bir daha kesinlikle bulaşmayı düşünmüyorum.
en kısa sürede de aboneliğimi kapattıracağım