6 günlük mağduriyet ve hala devam etmekte

Merhabalar,
6 gündür internetim kesik ve gigafiber kullanıcısıyım. Saha ekiplerinin adrese bugün değil de yarın yönlendirilecek olduğunu iletti TurkNet. Peki cok basit bir soru; size 6 gündür interneti kesik olan bir hattın aciliyeti olmadığını düşündürten nedir? Bu hat sahibinin hem iş hem kişisel nedenlerden cebinden data ve para harcadığı ve yarın da harcayacağını düşünürsek yeteri kadar mağdur olmamış mıdır?
Yuvarlak cevaplar yerine BUGÜN ekipleri adresime yönlendirirseniz sevinirim.
Teşekkürler

1 Beğeni

6-7 günlük ücretin iade edilmesi gerek Ancak o zaman adamakıllı çalışır saha destek ekipleri

Normalde max 48 saat içinde geliyorlardı ama size 6 günlük gelmemelerinin nedeni nedir sordunuz mu hiç?

Selamlar @omusanoglu, yaşadığınız sinyal yüksekliği sorunu teknik ekibin müdahalesi sonrasında giderildi. Hizmetinizin 22 saati aşkın süredir aktif olduğunu görüyorum. Keyifli kullanımlar.