Yaklaşık 1 haftadır LOS ışığı kırmızı yanıyor. 31 Aralık’ta arıza kaydı oluştu ve saha ekiplerinin geleceği söylendi. Fakat hala gelen bir saha ekibi olmadı.
Evden çalıştığım için internet erişimim çok önemli. O sebeple eğer yarın da problem çözülmezse aboneliğimi iptal edip başka bir firmaya geçeceğim.
Destek Numarası: 59676522
1 Beğeni
Selamlar @losisigi, foruma hoş geldiniz
Kayıtlarınızı inceleyerek ekiplere bilgi ilettim. Arızanın çözümü için ekipler adresinizi ziyaret edecek. Ben de öncelik ve hassasiyet talep ettim 
Teşekkürler ziyaret edeceklerdir kesin ama önemli olan ne zaman edecekleri. Bugün mü yoksa 1 ay sonra mı? Bunun bilgisi verilirse ona göre hareket edeceğim.
1 Beğeni
Saha ekibi geldi ve sorun çözüldü. Teşekkürler.
Sorunun çözümüne sevindim, İyi günlerde kullanın hizmetinizi 
