6 gündür müdahale edilmeyen internet kesintisi yaşıyorum

Merhaba,

Ankara Mamak ilcesinde evime baglattigim 3473255 numarali internet kullanicisiyim.3 aydır TurkNet kullanmaktayım , şuana kadar baglanti ile ilgili herhangi bir problem yaşamadım fakat 6 gündür çözülemeyen bağlantı problemim mevcut. Internet isigim yanmiyor ve internete baglanamiyorum . Hicbirsekilde ne sabit numaradan , ne destek hattindan ne de app üzerinden destek alamamaktayim. 6. Gun sonunda bugun tarafima mail atildi ve 36 saat icinde ekiplerin arayacagi iletildi. Kesinlikle muhattapsizlik ve sorunun cifthaneli gunlere kadar sarkmasi, odemekte oldugumuz yuksek faturalara ragmenbu sorunlarla karsilasmamiz kabul edilemez. Ya hizlica sorunu cozelim , ya da aboneligimizi iptal edelim. Yasadigim kesinti boyunca aylik ucretimden 6 gunluk kullanimin dusulmesini talep ediyorum.

Selamlar @Beran, 71122397 numaralı kaydı oluşturduğunuz anda arandığınızı ve kaydınız üzerinden birçok kez bilgi aktarıldığını görüyorum.


Yerel sağlayıcı kaynaklı bir arıza yaşandığı için yerel sağlayıcı saha ekiplerinin müdahalesi gerekiyor. Ekiplere 2024011000112535273 iş numarası ile bildirimde bulunduğunu görüyorum. Ekipler mümkün olan en kısa sürede adresinizi ziyaret ederek probleminizi çözüme ulaştırılacak. Arıza nedeni ile kullanılmayan günler faturanıza yansıtılmaz. Aksi bir durumda Online İşlemler - TurkNet & 0 850 288 80 80 üzerinden fatura destek kaydı oluşturmanız yeterli olacak.

Merhaba ,

Hala bir gelisme yok ve arızanın 7. Günündeyiz , yerel ekipler tarafından müdahale sağlanacak olması, ve tarafimin ariza ilk basladigi anda aranmam (arayan olmadı ilk anlarda) , ariza cozulmedigi surece maalesef hic bir anlam taşımıyor.

Dün aksam 16:00 da 36 saat içerisinde mudahale edilecegi iletildi , fakat henuz gerceklesen bir mudahale bulunmuyor .

Merhaba, arızanız ile ilgili olarak İncesu Telekom müdürlüğüne giderek 10 ocak tarihinde verilen 2024011000112535273 iş emri numaralı arıza kaydının neden çözülemediği veya ne zaman çözüme ulaşacağı konusunda bilgi alabilirsiniz.
Öncesinde ise dsl ışığı yanmıyor problemi ile ilgili olarak modeme gelen kabloda ek varsa onu kontrol edebilir. Bina girişinde ankastrede herhangi bir müdahale var mı onu kontrol edebilirsiniz.

İş emriniz tt ye iletilmiş bu aşamada beklemeniz gerekiyor.
Hizmet alamadığınız günlerin fatura indirimini de arıza çözümlendikten sonra fatura adımından bir destek kaydı açarak talep edebilirsiniz.