Öncelik ile merhaba forum üzerinde benim yaşadığım sıkıntıyı yaşayan onlarca kullanıcı olduğunu görüyorum. 30 ocak 2022 tarihinde ttnetden TurkNet 'e geçiş işlemlerimi başlattım, 02.02.2022 sabah saatlerinde kayıtlı olan cep telefonuma modem id ve şifre gelerek kullabilirsiniz dediler ve yine sabah saatleri saat 09:40 saatlerinde modem id ve şifremi giriş yapdigim da hızımın 75 mbps olması gerekirken (ttnete de sabit alıyordum) yaptığım hız testleri sonucu hızımın 5 ile 12 mbps arasında dalgalandığını belirttim ve online destek sisteminden kayıt oluşturdum, saat 19:01 gibi bana konu ile alakalı destek sisteminden mesaj geldi (resimde görüldüğü gibi)
Daha sonrasında bana Meltem hanım bu şekilde dönüş yaptı
Ve bu dönüşü yaptıktan sonra benim DSL ışığım söndü ve o tarihten bu tarihe hiç yanmadı daha so arsında Fırat bey ev içi iç hat sorunu olabilir diye yerinde destek ekibi göndereceği bu mesajı gönderdi
Ve yerinde destek ekibi geldi kontrollerini yaptı hiç bir sıkıntı olmadığını direk ana ankastre den binaya benim portumdan sinyal gelmedigini söyledi, daha sonra tekrar online destek hattına bilgi verdim ve tekrar Fırat bey bana bölgenizde bakır kablo ıslah çalışması olduğunun bilgisini verdi
Ama şöyle bir sıkıntı var oturduğum apartman aile apartmanı ve amcamlar ttnet kullanıyor bulunduğum bölgede kablo ıslah çalışması olsa onlarda İnternet hizmeti alamazlar ve kullanamazlar ama onlarda hiç bir sıkıntı yoktu ve bunu online destek sistemine bildirdim daha sonra TurkNet forum da bir konu gördüm benim ile ayni sıkıntıyı yaşayan @creax.git il müdürlüğüne gidip kontrol sağlaması sonucu portunun olması gerektiği yerde olmadığı için sinyal alamaması ve DSL ışığının yanmaması sorunu olduğunu görmüş ben korona olmam sebebi ile karantinadayim ve 5 6 daha karantina sürecim devam etmekte yani 5 6 gün il müdürlüğüne gidemeyeceğim. Ben gidemediğim için sanırım TurkNet de fazla ilgilenmiyor sadece mesaj veya email ile bildirim yapıyorlar Türk telekomu bundan dolayı daha ne kadar sürer bilmiyorum ama evde Geçirdiğimiz zor karantina süreci hastalık, işlerimizin aksaması gerçekten can sıkıyor TurkNet gerçekten eli kolu bağlı bir şekilde durmayı tercih ediyor gibi sürekli aynı mesajı gönderiyorlar
Hakkımız da hayırlısı bakalım daha ne kadar devam edebilecek
Destek numaram : 50341370