Öncelikle selamlar,
Yaklaşık 6 aydır TurkNet abonesiyim. (75/8 Mbit) ilk 4 ayımda muazzam bir hizmet aldım özellikle upload konusunda mağduriyet yaşadığım için TurkNet tercihim olmuştu.
Fakat son 2 aylık süreçte maddi manevi büyük kayıp yaşattı bana;
Kasım ayı başında akşam saatlerinde internetim gitti.İlkez kesildiği için çok umursamadım.2 gün sonra komple kesildi. 1 hafta boyunca teknik destekle (botla) sorunumu çözmeye uğraştım.
SS de görüldüğü üzere açtığım destek kayıtlarının hiç birine gerçek bir kişi tarafından cevap gelmedi. Fiziksel olarak aldığım tek yardım;
Arızanın ilk günlerinde gelen Turktelekom çalışanı bina girişindeki kablolara sonra ankastre kutusuysa biraz oynayıp sorununuz çözüldü dedikten sonra gitmesi oldu. Daha sonraki kayıtların hepsinde sorunun benden kaynaklı olduğuna dair cevaplar aldım. Modemle ilgili sorun olacağını düşünüp: güncelleme,vesiyon düşürme,SNR ayarlarıyla oynayıp sorunun kaynağına inmeye çalıştım fakat nafile.
2 aydır evden çalışıyorum ve bu dönemde TurkNet benden fatura bedelini tam almasının yanında VINN modeme toplamda 350 tl internet parası verdim ve defalarca ofise gitmek zorunda kaldım. (büyük bir haber kanalında çalışıyorum ve vaka sayımız çok yüksek.) Bu durum beni maddi manevi zor bir duruma soktu.
Normalde ofisteki PC me bağlanmak için en az 30 mbit internete ihityacım var (Adobe programlarıyla çalışıyorum.)
Olaya teknik olarak bakmamız gerekirse;
10 dakikada bir kopan bir internet ve 10-1 mbit arasında değişen bir hızım var şuan. Upload hızı hiç düşmedi.
CRC hataları 1 günde 200 binleri görüyor.
Şuan son çare SNR 'ı 3db ye düşürdüm ve bana sağladığı bağlantı maximum 2 mbit.
biraz yükseltme girişimimde internet kopuyor. (3db de yarım saatte bir kopuyor.)
Forum üzerinde yetkili var mı bilmiyorum ama lütfen artık mağduriyetim giderilsin.
Teşekkürler.